nicki82 Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hvordan tolker jeg at jg fremdeles får en slags blank eggehvite konsistens lignende slim som jeg kan strekke? Det får jg fra å klemme litt på tappen..men ellers føles skjeden ganske så tørr.. Tappen er ikke så åpen som den var da.. Noen som har opplevd noe lignende?? Er jeg fruktbar ennå eller hva tror dere???
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Etter el så vil det dannes ein slimpropp oppi der, så kan vær det som komme ut når du grafse litt. Ikkje selve slimproppen da, men ja..hehe..rester etter den... Trodde liksom at heile systemet der nede va om bord hvis det va eggløsning da... Det va det besta eg klarte å tenka meg fram te.
nicki82 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 Det kan jo være en logisk forklaring på det hele:) Takk for resonnementet:)
*shehasmyheart* Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Hei:) Jeg spurte om ca det samme i går:) Vittig. Så jeg har opplevd det samme:) Leste litt på en side på nettet. Husker ikke helt hvilken. Utifra det jeg leste, tolket jeg det som ganske vanlig. Men det stod også at kanskje kroppen prøvde seg på en el til. At den kanskje ikke hadde "klart" det tidligere i syklusen...? Så jeg, teite neket, tok en el-test jeg. Den var selfølgelig ikke positiv;) Det var vel det jeg hadde å komme med:) Lykke til ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå