Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Lady lovely locks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Dette er, og vil alltid være så individuelt, både med tanke på utgangsvekt, livsstil og med tanke på evnt vann i kroppen m.m.

Jeg er nå i uke 34 og har gått opp 9 kg så jeg ligger nok under "normalen" men det har jeg også gjort i mine enlingsvangerskap.

Jeg spiser veldig lite usunt, har ingen plager med å være tvillinggravid (og kan dermed fortsatt gå relativt lange turer) og jeg tror det er avgjørende i mitt tilfelle.

jeg er heller ikke særlig sulten så jeg spiser ikke mer en normalt (kanksje til og med litt mindre for det er mye mat som ikke frister fordi det blir så tungt og fordi bebissene tar så mye plass).

Jeg har heller ikke noe vann i kroppen (bank i bordet) :) og jeg har vært helt normalvektig før jeg ble gravid (har du vært veldig tynn så trenger du jo noe ekstra for å ha noe å gå på også til amming og tiden etterpå).

Tenk at du og de små har trengt alle de kiloene som har kommet på og når så de små snart kommer så vil kiloene rase av deg sammen med gåturer og amming :):):):)

PS: Jeg har flere tvilling mamma bekjente som har gått opp over 30 kilo mens de var gravide og som ble sylfider etterpå.......

Jeg synes kiloene kommer altfor fort, er 20+3 idag og har gått opp 9 kg, håper at det roer seg litt nå hehe. Har unnet meg litt extra siden jeg er gravid ( sannsynligvis for siste gang også) men synes det er litt skremmende. Jeg gikk opp 14 kg med datteren min. Jeg var på sykehuset 10 dager da og veide 2 kg mindre enn utgangspunktet før jeg ble gravid. Håper noe lignende kan skje denne gangen... :)

Annonse

Jeg har gått opp 27 kilo :o

Men kroppen min er ellers blitt tynnere over det meste, såd et trengs vel ( til tross for at jeg hadde noen gode kilo for mye når jeg ble gravid..)

Guttene ligger også godt over gjennomsnitt på vekt estimeringene, så jeg forventer å ikke gå i så mangen uker til...

er forresten uke 32 + 5 i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...