Gå til innhold

3D bilder, er det noe å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har time til uken for å ta bilder, men det koster 750,, Sikkert noen her som har gjort det før.. blir de fine og er det verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo helt an på hva du legger i "verdt det" det da. Vi har vært å tatt 3d og 4d, og til tross for at ungen var så sta å nekta å vise hele ansiktet sitt, så var det utrolig gøy å se bilder av armer og bein, en søt liten munn og ett bollekinn...hadde sikkert vært ennå mer gøy om han hadde ville vist seg frem ennå mer da men, nå gjrde han nå ikke det. Vi reiste ca 20 mil (tur/retur) og betalte 900 kr for det hele- og jeg synes det var verdt det. Om bildene blir fine eller ikke kommer jo an på hvor langt du er på vei og hvor bra maskin de har dit du skal og hvor mye fostervann som er...bildene våre ble kjempefine-om man da ser bort fra at han ikke ville vise ansiktet da selvfølgelig.

Skrevet

Jeg syntes det var verdt hver eneste krone !!!

Skrevet

Vi betalte 1200 kr for det, og siden dette er førstemann syns vi det var kjempegøy å se ansiktet hans, og ser munn, nese,bollekinn og hår kjempegodt:) var i uke 30+ da vi tok. Vi syns det var verdt det.

Skrevet

Absolutt verdt det!! Vi var i uke 28+5, veldig bra bilder, Majorstuaklinikken i Bergen var vi på. Kommer garantert til å gjenta suksessen i ett evt. neste svangerskap! Betalte 1200 kr. Men det var med full medisinsk ul også. Var vel 900 kr for kun 3D.

Skrevet

Jeg var 27+2 da vi var. Betalte 900kr, og syns det var verd hver eneste krone! Helt fantastisk:-)

Skrevet

Var paa 4D ultralyd igaar og synes ogsaa at det er verdt det. Fikk bare med oss to bilder da den lille nektet aa vise seg fram. Han laa med ansiktet i hendene. Og da han endelig tok hendene litt nedover, og legen trykka paa knappen for aa ta bilde saa snudde Knerten paa hodet!! Saa fikk to bilder hvor vi ser de söte smaa fingrene hans, leppene og bollekinn <3

Betalte kun 400 kr, da jeg er paa ferie i Tyrkia naa :)

Skrevet

Vi tok 4D bilder da jeg var i uke 26 og vi syntes heeeelt klart det var verdt det!! Fikk film av det også. Vi betalte 1250 kr for det.

Skrevet

Smak og behag. Jeg synes ikke andres bilder er så interessante, men var morsomt å se vår egen frøken - selv om 3D-bilder kan være litt creepy. Ligger en haug bilder på profilen min om du vil se eksempler.

Skrevet

Shute, hvor i oslo tok du 3D, oslo city? Vi fikk med cd, men finner ikke en eneste fil på den, virker tom, fikk bilder i papir, men har lyst å legge de ut, for de er så fiiiine:) Jeg har sett endel 3d bilder med di vi fikk var skikkelig klare..

Skrevet

Nei. Har tatt hos Stensløkken på Balderklinikken og på Ultralydklinikken på Lysaker (ja, vi presterte å ende opp med to 3D-ultralyder, hehe). Bildene hos Stensløkken ble myyye klarere enn de vi fikk fra Ultralydklinikken, men jeg vet ikke om vi skal skylde det på de som tok bildene eller på at ungen hadde snudd seg fra hodeleie til seteleie.

Om CD-en er tom hadde jeg ringt og klaget, så får du vel en ny CD om de skulle ha bildene lagret og kanskje en ny time om de ikke har det? =)

Skrevet

syntes det er verdt hver krone. vi betalte 1200 i oslo. er kult å ha noe å glede seg til. besteforeldrene syntes det er kjempe stas.

fikk med film, bilder.

Skrevet

Var på klinikken på lysaker. Bildene ble kjempefine!! Fikk se tydelig ansikt, nese, øyne, hender, føtter, og alt samma. Hun gapte masse og beveget seg masse under UL, så det var skikkelig gøy!

Har delt ut bilder til besteforeldre, og vist fram til venner, slekt og oldeforeldre. Folk blir fascinerte og synes det er stas. Gøy å vise fram bildene/filmene til barnet senere også :) Vi har rammet inn to av de fineste bildene i spesielle bilderammer, som betyr mye for oss nå. For oss var dette en once in a lifetime mulighet, som vi grep, og angret ikke :) Jeg anbefaler det veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...