Gå til innhold

"kampanjepriser" hos REFLEX...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vår lokale reflex-butikk i går for å kjøpe bilstol til snuppelure. Da vi smisket om god pris sa ekspeditrisen at det skulle vi fått om det var flere kampanjeseter igjen. Så fortalte hun at de skifter ut trekkene til noen kjipere og selger dem uten en pute som ellers følger med når det er kampanjepris. Vet ikke om det er REFLEX eller IZI Be-safe som gjør dette. KJente jeg ble skikkelig irritert, hvordan kan man kalle det kampanje og selge et dårligere produkt??? Hva syns dere andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Besafe Izi Combi til "kampanjepris" hos Mekonomen for en mnds tid siden, og der var det heller ikke med sånn ekstra pute. Regner med det er den som skal være under rumpa som mangler, har sett den andre steder, men på setet vårt fulgte den ikke med....

Har faktisk ikke tenkt over dette før jeg leste innlegget ditt nå, men ja - det er for dårlig! Nå ble jeg litt skuffa, føler meg nesten litt lurt...

Var forresten og bare noen få fargekombinasjoner de hadde på tilbud der - så er nok noe i det du sier.

Men siden det er flere steder de har dette er det vel sikkert Besafe som står for dette trikset. Dårlig reklame, men bra sete allikevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...