Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som han snart er 9 mnd er det på tide å kjøpe litt nye leker.

Han har ikke vært så overveldende interessert i lekene sine i det siste, gå langs møbler er morsommere, men nå ser det ut som interessen stiger igjen.

Men hva?? Hver gang jeg er i en butikk synes jeg rett og slett ikke at de har noe interessant. Ranger er ut, men Lackerol pakken er gøy. Hans laptop er kjedelig mens min er kjempefestlig osv osv.

Hva anbefales at de leker med nå om dagen og hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk en sånn fancy platsikkleke med lyd og beevlgelse og knapper og lys og idetheletatt, men den ble kjedelig etter en dag eller to, så ikke noe jeg anbefaler.

Her er det også ikke-leker som er det mest spennende, men om jeg skulle kjøpt noen nytt nå så tror jeg at jeg ville kjøpt en pose med treklosser, duplo, bankebrett, treboks med geometriske figurer der du skal putte riktig figur i riktig hull (puttekasse?) Bøker! Det er populært her for tiden. Og biler . Og kanskje en dukke?

Skrevet

Klosser var en god ide! Og kanskje en bil ja! Gode forslag, takk takk.

Skrevet

Lillebror her er 9 mnd, og vi har huset fullt av gutteleker etter storebror, så her blir ingenting kjøpt inn, hehe. Men jeg ser at brilleetui, sleiver, fjernkontroller, drikkekopper, sko, etc er mer å foretrekke ovenfor det som er leker. tror ikke man trenger så mange dyre fancye leker jeg:)

Skrevet

Etter at flisa endelig begynte å krabbe for litt siden, er lekene ut. ALT av ulovlige ikke-leker er in, og det aller morsomste er å "rydde" i skap og skuffer. Derfor har jeg innredet den nederste hylla i det ene skapet med barnevennlige, tomme bokser og et brilleetui osv- og der er det kjempegøy å sitte å ordne.

Ellers kunne det vært stas med en "leke-sko", en ren, ny sko som kunne ligge blant de vanlige skoa våre, som var LITT mer egnet til å slikke på og ha i munnen. Av ordentlige leker kan jeg anbefale duplo- det er gøy! Spes gøy å ha duplodama i munnen og lage morsomme lyder ved å slå klossene mot hverandre.

Puttekasse og bankebrett står på ønskelista, samt en lekemobil. Musikk er også kjempegøy, så her er Spotify mye i bruk- er flisa litt gretten setter jeg henne i vippestolen og spiller noe musikk (alt fra pop/rock til klassisk)- da kommer rockefoten og smilet fram med en gang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...