Lille jente Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg hadde maserier i hele går, noen som vet om dette er starten på noe? Jeg har ikke vært plaget så mye med dette i svangerskapet, men i går og i natt har magen stort sett vært hard hele tiden. I dag er jeg kjempe kvalm, har heller ikke vært kvalm eller kastet opp tidligere i svangerskapet, og nå har jeg jaggu fått diarè også.... Hva skjer? Skal til kontroll i morgen...
LilleTrille med en tulle Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Kan jo høres ut som noe er på gang ja=) Håper det, fordi jeg har også hatt noe maserie lignende greier fra 17-tiden i går og som fortsatt holder litt på. Magen er mye hard akkurat som din! Og jeg har heller ikke hatt noe lignende plager gjennom sv.skapet... Første gang jeg har noe som er ubehaglig nok til at jeg reagerer på det;) Jeg har riktignok ikke diare, men har var kvalm i går og på mandag, kastet til å med opp på mandagen. Så jeg lurer også på hva som skjer=) Fødsel??
ble_mamma_6august 09 Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 jeg er 37+3, jeg har vært kvalm i nesten 2 uker, og det blir stadig verre.. nå har jeg oxo kastet opp... er vanlig å bli dårli på slutten sa lege, da jeg spurte på kontroll igår. Er oxo plage med diare Ikke godt. har oxo hyppige kynnere
Lille jente Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2009 maserier gjør magen helt knallhard. Livmoren som jobber før den setter i gang med ordentlige rier. Er ikke vondt, i hvertfall ikke på meg, men det er ubehagelig når magen blir så hard. Kvalmen har gitt deg litt nå, men fremdeles diarè. Spendt på hva legen sier i morgen. Skal undersøke om jeg har fått noe åpning. Har hatt masse stikkinger i underlivet den siste mnd, og i går var det helt ekstremt sammen med maserier. Så håper dette er et tegn. Orker ikke tanken på å gå over i 2 uker i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå