Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har verdens BESTE kjæreste,han er 39 og jeg er 27. Vi har det så utrolig fint sammen,men når det kommer til sex så vil jeg si at det ikke er så bra Jeg føler meg utrolig unormal som ønsker å ha sex med han i hvertfall ande hver dag. er jeg da nymf? Han er veldig fornøyd med sex 1x i uka... Får det første så koser vi ALDRI før vi skal ha sex,får det andre så går det ALDRI får meg og får det tredje så koser vi ALDRI etter sex!!! Det virker som om han syns det er best og bli sugd,men han har ALDRI berørt underlive mitt eller tatt meg på puppene.. Det er lissom tøm å rømm nesten.. føler meg som en utrolig KÅT tennåring og ELENDIG i senga. Har prøvd å snakke med han om sexen våres,men det virker som et sårt tema.. han sier da at jeg BARE klager og er ALDRI fornøyd med noen ting.. Er det noen som har det slik som meg?? Er det noe tips?? Føler meg fæl og at jeg IKKE dugger til noe.. Jeg elsker han over alt på denne jord,men trenger virkelig hjelp fra noen.. Sier takk hvis noen tar seg tid til å lese dette og eventuelt svarer meg.. er VELDIG forrtvila Hilsen ei som IKKE er bra nok...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Høres ut som han er litt egoistisk. (og veldig dårlig i senga) Om en person bryr seg om en annen, så vil en nok gjøre litt ekstra for å behage partneren. Han har nok en veldig lav libido, og har veldig lite behov for sex - Om du ikke klarer å prate med han om dette, eller han unngår temaet, så hadde jeg personlig funnet meg en ny.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Enig med "anonym". Det er, etter min mening, ikke deg det er noe som helst galt med. Er overhodet ikke nymfo å ha lyst på mannen sin annen hver dag! Om han ikke kan prate om det, så må du nesten ta valget på om du vil fortsette å ha et sånt sexliv resten av livet (eller, så lenge du vil være sammen med ham) eller om du velger å finne en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå