nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 idag kom tanta:-(( var så sikker på at denne mnd ble det klaff,for jeg hadde/har mange symp. kvalme,murringer,veldig varm og plutselig kald. får brekkninger av å pusse tennene.og øm på yttersiden av det ene brystet.og selvfølgelig trøtt.men men.så er jo noe av dette også symp på mens og den kom selvfølgelig. da er det bare å starte på ny pp da... håper det går bedre for dere andre med ikm i den nermeste tiden.lykke til jenter:-))
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Uffda, så dumt:/ Tror du dette er en del psykisk også, tanken har slått meg når jeg leser flere av innleggene her inne. Er det fordi vi er så harde prøvere og håper så innderlig.....hatt det slik selv, og så står man der med tanta:/
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 hehe:-D ventet faktisk på at du kanskje svarte på dette:-) ser du er veldig dyktig med å svare og er en go hjelp for mange her inne:-) ja det er mye sånn med at vi prøver for hardt for å si det på den måten,men jeg har faktisk ikke hatt tid å tenke noe særlig over det før det plutselig kom mange symptomer her før helgen.det er litt rart ja:-) men det er bare å starte på en ny pp:-) takk for svar og lykke til selv:-)) klemz:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå