Gå til innhold

Noen som har noen tips mot treg mage og forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å få skikkelig mageknip...

Skrevet

Linfrø blandet i yougurt,sånn Q antibakterie yougurtmelk sak og samarin...

Skrevet

Takk for tips, men hadde ikke dette i hus :-(

Skrevet

samarin får du kjøpt på bensinstasjonen og du kan jo ta litt ekstra med tran...mener og huske at du blir litt løs i systemet av det...

Skrevet

Linfrø og biola er forebyggende i hverdagen.

Duphalac er også forbyggende, kjøpes på apotek og helt ufarlig for gravide. Samarin tror jeg nok jeg ville sjekket på felleskatalogen.no.

Jeg har måttet ta avføringspiller som kan brukes av gravide, husker ikke navn, tre ganger i dette svangerskapet pga blokkestopp i fordøyelsen. Tungt å gå sånn. Det er ikke så lett å bare finne noe hjemme som setter fart man kan bruke når man er gravid, ville nok besøkt apoteket ja.

Lykke til.

Skrevet

Spiser økologiske svisker jeg! :-) Alt for mye sukker i yoghurt for meg. Svisker er helt naturlige og fungerer VELDIG bra.... ;-)

Skrevet

linfrø i sviskeyoghurt, funka som pokker etter bare en time

Skrevet

Hei

Jeg har slitt veldig med treg mage men håper jeg har funnet oppskriften på litt mer hyggelig do opplevelser....

Har nettopp kommet hjem fra Madrid hvor jeg har besøkt familie. Her her jeg spist gode Oliven hver dag, samt mye olivenolje/eddik dressing på salat. I tillegg har jeg passet på å drikke rikelig med vann. Resultatet har vært "deilig" :-) Har vært en fornyøyelse å besøke toalettet!!

:-)Lykke til, håper dere liker oliven!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...