hormonia&alienimagen3 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Linfrø blandet i yougurt,sånn Q antibakterie yougurtmelk sak og samarin...
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Takk for tips, men hadde ikke dette i hus :-(
hormonia&alienimagen3 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 samarin får du kjøpt på bensinstasjonen og du kan jo ta litt ekstra med tran...mener og huske at du blir litt løs i systemet av det...
skorpionfruen Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Linfrø og biola er forebyggende i hverdagen. Duphalac er også forbyggende, kjøpes på apotek og helt ufarlig for gravide. Samarin tror jeg nok jeg ville sjekket på felleskatalogen.no. Jeg har måttet ta avføringspiller som kan brukes av gravide, husker ikke navn, tre ganger i dette svangerskapet pga blokkestopp i fordøyelsen. Tungt å gå sånn. Det er ikke så lett å bare finne noe hjemme som setter fart man kan bruke når man er gravid, ville nok besøkt apoteket ja. Lykke til.
Lothriel Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Spiser økologiske svisker jeg! :-) Alt for mye sukker i yoghurt for meg. Svisker er helt naturlige og fungerer VELDIG bra.... ;-)
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 linfrø i sviskeyoghurt, funka som pokker etter bare en time
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Hei Jeg har slitt veldig med treg mage men håper jeg har funnet oppskriften på litt mer hyggelig do opplevelser.... Har nettopp kommet hjem fra Madrid hvor jeg har besøkt familie. Her her jeg spist gode Oliven hver dag, samt mye olivenolje/eddik dressing på salat. I tillegg har jeg passet på å drikke rikelig med vann. Resultatet har vært "deilig" :-) Har vært en fornyøyelse å besøke toalettet!! :-)Lykke til, håper dere liker oliven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå