Gå til innhold

Flere som er uenig med sambo/mann om navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ikke enige, redd denne tassen blir uten navn..

Han vil ha Johan, men det liker ikke jeg. (blir da oppkalt etter bestefar til sambo)

Jeg vil ha william, men det liker ikke han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, høres ut som en kjip situasjon. Tenkt på å bruke begge? som fornavn og mellomnavn? William er et utrolig pent navn, syns jeg da, og mellomnavn er ofte familienavn.Med førstemann ble jeg og daverende samboer enige tilslutt om både fornavn og mellomnavn (han sa at jeg burde ha det siste ordet uansett siden jeg gikk gravid og skulle tross alt føde barnet), denne gangen er jeg alene uten kontakt med barnefar så jeg velger (uheldigvis) alt selv... er fint å ha noen å dele det med, selvom man ikke alltid er enig.

Skrevet

Hva om dere begge legger bort deres ønsker, og prøver finne på et nytt i fellesskap ????

Vårt lillegull er ikke født enda, men vi sitter med tre alternativer og har besluttet å vente til hun blir født - så får vi se ; )

Skrevet

jeg sitter på to alternativer, og skal vente med å se henne før jeg bestemmer. er alltid greit å ha flere alternativ itilfelle barnet ikke ligner helt på det navnet man har valgt.

Skrevet

Uff.. JaAA, vi blir ikke enige!!! Det er jo helt umulig.. Skjønner ikke hvordan vi skal løse det :(

Skrevet

Syns ikke dette er enkelt.. Han begynte ista å lure på om jeg hadde tenkt på noe navn, eller om jeg hadde funnet meg i at jeg hadde tapt....

Ga han bare klar beskjed om at jeg ikke skal ha en unge som heter Johan.. For han bestemte nemmelig sist hva gutten skulle hete. Og da blei minsten oppkalt etter bestefar på mor siden hans.. Nå skulle denna bli oppkalt etter den andre bestefaren hannes.

Har ikke jeg noe å si da eller?!?

Kunne ikke tenkt meg ett annet navn enn William..

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hva med William Johan? Ikke det rareste navnet i gata, når man tenker på Evandrine Sofiliane, liksom.

Skrevet

jeg skulle ha en Marius jeg=) det var det fineste navnet jeg visste om,,, men jaggu,, det var ikke Marius som kom ti l verden,, det var nemlig en Stian Sondre, han kunne ikke hett Marius,, og da jeg ventet nummer to var jo det Elise,,, trodde jeg, men der tok jeg feil igjen, for der kom Sara, og nå venter jeg nummer tre,,,,,, gidder ikke tenke på navn jeg før etterpå=)) men er jo enig,, jeg er ingen stor fan av johan,, forbinder det med ramp unger, =) men lykke til,, prøv å finne noe dere begg eliker , men vent til dere har sett gutten=)

Skrevet

Vi blir heller ikke enige!! Mannen min vil ogsaa oppkalle sönnen vaar etter farfaren sin, og det er et navn jeg ikke liker i det hele tatt. Men han har sagt at om han faar det navnet naa, saa faar jeg bestemme neste.

Og jeg synes at saa lenge mannen din valgte sist, er det DU som skal bestemme naa saa lenge dere ikke blir enige. Her maa man gi og ta.

Skrevet

siden han bestemte navn sist så burde det jo være din tur nå.

Skrevet

Så enig, min tur nå :o)

Takk, takk :o)

Skrevet

Hadde ikke min tante valgt Johan, så hadde vi valgt Johan. Jeg synes det er finere enn William, så her vinner din samboer hos meg;) hehe. så nå venter vi en Leander, her fikk sambo viljen sin tilslutt, men jeg liker jo navnet selv også da, men Johan liker jeg veldig godt;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...