gordingoingslim Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har de siste 2 ukene fått veldig vondt i lysken/ innside lår. Så vondt når jeg går/ reiser meg opp eller snur meg i sengen. Føles som om jeg er super støl..Er i uke 36. flere som har det sånn? Evt noen gode råd. Lurer på hvordan jeg skal klare å føde når jeg får så vondt av å spre bena mine..uff. Noen som har født med sånn smerte? Gikk det bra?
Stephanie_ Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 huff det høres forferdelig ut! jeg har ikke vondt i lysken men har plutselig fått intens smerte helt nederst i korsryggen, er vondt å gå og sitte... er litt usikker på hvordan det skal gå å føde når jeg ikke klarer å sette meg engang. Er 4,5 år siden jeg fikk førstemann, det var en lang og forferdelig opplevelse, hjelper ikke akkurat på fødselsangsten! Håper det går bra med deg iallefall.
gordingoingslim Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Uff, høres ikke noe godt ut det heller...Vi får håpe vi klarer å føde for det.. Lykke til.
Tøssa Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 du er nok mest sannsynelig støl, få henvisning til fysioterapeut fra fastlegen din, så fikser h*n den saken. Gravide har en tendens til å gå stivere og lene seg mer tilbake når magen blir stor, og det er belastende på muskler jeg omtrent ikke visste jeg hadde, hjalp utrolig mye bare å bli obs på å gå "vanlig"
Stephanie_ Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Går nok bra for oss begge *prøver å tenke positivt!*. Med førstemann i magen ble jeg henvist til fysio pga bekkenløsning og generelle smerter i lyskområdet og det hjalp veldig! Er 4,5 år siden så jeg kom ikke på det med en gang. Enig med det å huske å gå normalt:-)
gordingoingslim Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar dere..Ringer legen i morgen for henvisning til fysio..Hvis ikke alle er på ferie da..ikke akuratt lenge til jeg føder så det haster litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå