pauline og knerten Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Det klør og prikker i hele kroppen! Har ikke opplevd dette hittil i svangerskapet, er 37 fullgåtte uker. Uæ! Jeg blir gal! På magen og beina og i hodet og på ryggen og armene og... Noen som veit hva det kan være?
Får en liten jente i aug:) Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Tror det er helt vanlig! svangerskapskløe! Lurt å spørre legen tror jeg!
pauline og knerten Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Svangerskapskløe, det har jeg jo hørt om! Skal spørre legen hvis det fortsetter. Min medlidenhet til gravide som har gått med dette gjennom hele svangerskapet! Herregud...
Atinababy2 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har også svangerskapskløe, det er til å bli gal av!!!!!!!!!!! Alle over 30 uker bør ta en blodprøve av lever og galle. Jeg tok på mandag, og håper å få svar i morgen. Du finner mer info om dette ved å søke på svangerskapskløe.
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Svangerskapskløe! Jeg venter mitt 3. barn og har hatt svangerskapskløe av den alvorlige typen HVER gang! Mandag denne uken fikk jeg bekreftet at jeg også har fått det med denne. Tar fastende blodprøver av lever og gallesyre. Det er pyton, men det finnes heldigvis hjelp. Får god oppfølging på KK samt at etter hvert begynner jeg på medisin som senker verdiene og da slutter kløen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå