Gå til innhold

hva i all verden skjer med sovinga nå da....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er snart 8 mnd, nå i en uke ca har hun sovet to dupper på dagtid, men hver dupp er på bare en halvtime-time. så da sovr hun jo max 2 timer om dagen. og på kveldene legger hun seg sju, men våkner igjen i 8 tia og vil ikke sove mer uansett hva jeg gjør...så sovner hun til slutt overtrøtt i 10-11 tiden når jeg skal legge meg. så våkner hun i 6 tia på morran. hva kan jeg gjøre?? hun spiser jo godt, så kan nesten ikke være sulten heller. får pupp på natta, og nå de siste par nettene har hun "hengt" i puppen nesten hele natta. raser jo sammen av søvnmangel snart jeg jo...

det er tenner på tur også, men de har kommet igjennom for 2 dager siden. og da har hun fått alle de første tennene for en stund så tror ikke det er flere på vei heller..

hjelp anyone...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her også, nesten helt likt! Våkner lys våken i 8-tiden, men jeg er streng og blir inne på soverommet til han sovner igjen, som regel i løpet av en time. (lenge nok)

Jeg trøster meg selv med at det er en fase som går over :) Virker ikke som om jeg kan gjøre så mye fra eller til med mat/søvn/rutiner egentlig.

Lykke til til deg :)

Skrevet

"godt" å høre at det ikke bare er meg, så det kansje bare er en fase ja. :)

virker ikke som det er så mye jeg kan gjøre heller nei, er liksom mett og tørr og alt.

lykke til til deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...