Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så totalt forelsket i det navnet.. Har aldri "følt" det med et navn på den måten før. Synes det klinger så fint sammen uten at det blir for mye. Vil bruke begge navnene, og lurer litt på om vi da bør skrive Ada-Sofie? Eller "holder" det å bare være konsekvent angående at vi bruker begge?

Trenger fortsatt hjelp til tvillingsøsterens navn. Eldstejenta vår har bare ett navn, og da er vi litt i tvil om vi bør ha doble navn på begge tvillingene, og om hun som ikke får blir "furt" på det senere. Mye en skal tenke på.

Har disse på lista til tvillingsøsteren til Ada(-)Sofie

Cecilia

Sunniva

Hannah Elisabeth

Hanna

Elisabeth

Tuva Johanne

Men føler ingen sier "pang"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk bindestrek - det er harry. Og begge trenger ikke dobbeltnavn.

Ada Sofie er helt greit - og jeg synes Elisabeth passer fint til.

Skrevet

Ada Sofie og Cecilia! Nyydelige begge to. Hanna er også vakkert, og Elisabeth var pent som mellomnavn. Nydelige begge navna.

Skrevet

Ada Sofie er at vakkert navn!!! Jeg ville ikke brukt bindestrek.

Jeg synes at Ella passer fint til...evt. med enda et fornavn til.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Ada Sofie og Ella Victoria:) Omtrent det mine heter, bare litt stokket om..hehe..jeg endte opp med dobbeltnavn til begge.

Cecilia passer veldig godt til. Hanna er også et pent navn.

Skrevet

Ada Sofie og Emma Louise var det første som slo meg :-) Ellers liker jeg Cecilia og Elisabeth veldig godt!

Skrevet

Eller Ella Louise :-)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ha bindestrek. Egentlig synes jeg den ene tvillingen kunne hete Ada og den andre Sofie da jeg ikke liker dobbeltnavn noe særlig.

Jeg synes i grunnen at har du dobbeltnavn på den ene så burde du ha det på den andre men hvis dere ikke kommer til å bruke det konsekvent på tvilling nr 2 så hadde jeg droppet det.

Hanna passer godt til men synes kombinasjonene med de andre navnene var tunge.

Hanna Marie synes jeg hadde passet godt.

Skrevet

Likte ikke noen av navnene, men Ada Sofie var jo bare vakkert. Likte veldig godt forslaget til Vannmann, så hiver inn hundre stemmer på

Ada Sofie og Ella Louise! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...