Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har hatt så utrolig vondt i hodet i hele dag. Har prøvd å drikke en del vann for å se om det hjalp noe, og litt bedre ble det kanskje, men likevel hodepine. Har sovet dårlig i natt, kanskje en sammenheng? Er det noen som har noen tipssom kan ta bort vondten?
Tøssa Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 dårlig med søvn kan ha medvirkning, så en god natts søvn nå så er du kanskje fin igjen i morra...funker ikke paracet heller?
meg & to små vampyrer Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Sove litt kan hjelpe. Eller å ta en paracet.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Takk for raske svar! Jeg har ikke tatt paracet, det sitter litt langt inne å ta smertestillende i svangerskapet siden jag har tatt andre medisiner før jeg visste at jeg var gravid og hatt en antibiotikakur i 2.trimester. Men dere har rett, jeg tar to paracet og går og legger meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 En paracet eller to ved sjeldne anledninger er ikke farlig når man er gravid vet du:) Syns planen din var lur. god bedring, håper du våkner opp uten hodepine og frisk og uthvilt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå