Gå til innhold

Tre uker og fortsatt navneløs... HJELP!

Anbefalte innlegg

Står helt fast på navnevalg til vår lille gutt, klarer ikke å velge! Har sett navnet Selmer her inne, og falt litt for det - ulempen er at mange oppfatter det som et etternavn, eller forbinder det med et entrepenørfirma... Litt kjedelig for han senere kanskje..? Det andre alternativet er Linus, det synes mange høres for "svensk" ut - og er kanskje i ferd med å bli et poppis navn..? HJELP..!

Fortsetter under...

Hvis dere liker Selmer, så synes jeg dere skal gå for det. Et søk på ssb viser følgende:

Det er 95 menn som har Selmer som første fornavn.

Det er 55 menn som har Selmer som eneste fornavn.

Det er 309 som har Selmer som etternavn.

Selmer er vanligere som etternavn enn fornavn, men det synes jeg virkelig ikke gjør noe. Synes det er et kjempekoselig navn. Han kommer til å takke dere senere for å ha fått et navn ikke alle heter. :)

Linus synes jeg blir litt for sukkersøtt, selv om det i utgangspunktet er fint.

Drit i folk, Selmer er et stødig og koselig navn!

(jeg hadde en flott og barsk gammel grandonkel som het det, og har bare gode konnotasjoner;-)

En bekjent fikk datteren Juni seks mnd før Cæsar begynte, en annen jeg kjenner ble tatt på senga da strømleverandøren hennes skiftet navn til Tindra kort tid etter at hun hadde døpt datteren sin det -med Selmer vet du iallefall at det ikke blir noe verre enn en entreprenør eller et etternavn det forbindes med...

Selmer er kjempefint! Heia Selmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...