*shehasmyheart* Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Men egentlig så føler jeg at vi alle spør om det meste her inne, så er kanskje ikke så "intimt" likevel;) Vel. Jeg har el-testet denne mnd. Positiv test 16 og 17 juli. Litt el-slim. Kanskje litt utflod de her dagene, men ikke mye. Så plutselig i dag har blank utflod/slim? Kan det være el igjen? Eller hva er dette? Noen som har opplevd liknende eller tror de vet? Ikke det at jeg lurer veldig, men litt;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det kan vær kroppen som prøve å ha el ein gang te, eller at du rett og slett har litt el-symptomer ennå.. Hvis mannen e hjemma så e det jo best å bare stupe i det for sikkerhets skyld da..hehe..
*shehasmyheart* Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Var det jeg satt å tenkte her nå Får lure han litt etterpå Takk for svar:)
*shehasmyheart* Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Tok en el test jeg. Men den ga intet utslag. Så da er det noe annet. Det trenger ikke være noe som helst! Ikke alt som har noen betydning;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå