smurf78 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Fikk beskjed fra sykehuset idag at jeg skal få en tidlig UL (uke 11-12) og en i uke 28 pga jeg har lavt stoffskifte. Er det noen som har lavt stoffskifte her som kan fortelle meg hvorfor man skal ha en UL i uke 11-12? Har nemlig allerede bestilt meg time med UL privat i uke 12 for å sjekke nakkefolden. Da kan jeg kanskje avbestille den timen? Tror dere sykehuset også har ekspertise til å sjekke nakkefolden? Betyr det forresten at man mister den vanlige UL i uke 17 da?
2gulljentemor Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 det var rart lavt stoffskifte har ikke så mye å si for fosteret, jeg har lavt stoffskifte med helt ødelagt skjoldbruskjertel med antistoffer og hypofysesvulst, har vært på tidlig ultralyd på mine to barn men pga blødning, hadde vært greit å vite hvis du vet hvorfor? hvor gammel er du? jg er 26. hvordan ligger stoffskiften din?
smurf78 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg er 30 og har et godt og velregulert stoffskifte. Derfor jeg stussa over det. Men skal snakke med de imorgen og får høre hvorfor da.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har lavt stoffskifte og jeg har aldri fått noen ekstra ul utenom de private og pga blødninger. Jeg blir bare tatt oftere sjekk på under svangerskapet.
Min lille kolibri <3 Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Har selv lavt stoffskifte og ingen lege (har vært i kontakt med flere pga diverse "plager" i svangerskapet allerede) har nevnt noe med ekstra ultralyd pga det. Så den var ny .. =) Det er rart at ting blir gjort så forskjellig synes jeg.. Gi gjerne tilbakemelding på hvorfor du får tidlig UL pga LS, når du får vite det. Gøy å vite grunnen de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå