Gå til innhold

Navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å nærme seg termin for min lille gutt, nr 2. Da jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg navnet klart allerede ved ultralyd i uke 18. Nå har jeg ingen navn!!!!!!!!!!!!

Noen som har forslag til et guttenavn som passer/går sammens med "storebror" Kasper?

Ønsker et spesielt navn, men hvilket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter selv med guttenavn.Med jenta så hadde vi det klart fra ul og nå sliter vi maks, finner liksom ikke DET navnet, bare navn som er greie nok...............

Skrevet

Vi hadde både jentenavn og guttenavn klare før UL uke 19 :)

Maja eller Cato.

Å her var det en liten Maja. :)

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for Kian/Cian, (det er et gaelisk navn og jeg er irsk) hvis det var en gutt... men jeg skal få en liten jente:-) så det blir enten Cara eller Caeleen. Holder meg til irske navn:-)

Er ikke alle som vil ha et utenlandsknavn hvis de ikke har et spesielt forhold til enten landet eller språket... men jeg syns det er pent med navn som kan sies på norsk og engelsk uansett.

Skrevet

Stephanie_ :

Hvordan uttaler du Caeleen? :)

Veldig fine navn!!

Skrevet

uttaler det: Kailin, men på engelsk får det en rundere uttale da:-) det betyr foss/waterfall. jeg falt totalt for det så det blir nok førstevalget mitt. Sønnen min på 4 år heter Aidan, som betyr flamme. passer godt sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...