Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 sønnen min på 5 kommer springende bort til meg inne på badet da jeg stod å stelte meg. jeg stod i trusa da jeg nettopp hadde dusja. så kom han jo da og klemte til puppene mine og sa "gooooode de er " ..... jeg bare halloooooo...liksom.. hvor får dem det fra...er det vanlig ? får å si det slik gjør ikke mannen min og jeg slikt når han er hjemme hehehehe..... uffameg....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Tror detkommer av seg selv... Hadde nogenlunde sammeopplevelse med gutten min da han var 2-3.Han kom inn på badet før jeg hadde fått på meg noe. legger armene rundt meg og gir meg engod kos på rumpa ( han var akkurat så høy). Ahh, myk.... sier han. Måtte bare bøye meg ned og gi ham en kos kinn mot kinn :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 dette er nok helt normalt, er nok mere det at vi voksne tenker koffert, og at det blir ekkelt av den grunn.... pupper er jo myke og gode de, så var jo ikke så rart at han sa det. dessuten er jo pupper forbundet med kos også for barna pga amming osv.... jeg jobbet en gang i en barnehage en sommer, og måtte slutte fordi jeg ble gravid. da jeg kom tilbake på besøk var det en gutt på 4 som satte seg rett opp på fanget mitt, klemte seg inntil meg og sa: å som jeg har savnet deg! du har så store myke pupper!!!! visste ikke helt hva jeg skulle svare til det, men har ledd mye av det i ettertid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå