marsprinsenmin<3 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Er det normalt å ha BITTELITT brunlig slimete utflod når en er gravid???? Eller er dette begynnelsen på noe skummelt som gjerne kan skje:(:(
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 hvordan ser utflodet ut? hvor langt er du på vei? jeg hadde lyse oransje/rosa utflod da jeg var 8 uker på vei. å det var bare fordi mensen egentlig skulle ha vært, var på ul samme uke å alt var fint, Men det var bare to ganger det kom så forsvant det, Er det skikkelig farge på det?
marsprinsenmin<3 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 det er bare bittesmå klumper, som er brune... eg er ca. 6+5 idag!! Det er lysebrun farge på det... men har det ikke mye, bare litt avogtil på papiret når eg tørker meg.... er ganske engstelig:(
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 sjønner veldig godt du er engstelig. Jeg ville ringt legen imårra å fått en time hos de, å så spør du etter ultralyd for å skjekke at alt er i orden:) jeg hadde selv ul i uke 8 å da var alt fint:) håper at den lille har det bra inni deg harendrøm<3<3:)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg ville tatt kontakt med lege, for det kan være begge deler. Jeg har hatt brunlig utflod i alle mine svangerskap, inkl dette. De første 3 gangene gikk det ikke bra, men nå har vi fått påvist hjerteslag 3 ganger.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Ha på deg et bind..La det være på et par timer! For all del: IKKE BRUK TAMPONG! Prøv å legg merke til om den brune utfloden legger seg igjen på toppen av binder å ikke tørker inn. Dette kan tyde på fostervann å mulig lekkasje i tidlig svangerskap. Om utflodet tørker inn er det somoftes bare vanlig utflod som regulerer seg nå desse tider. Veldig ofte går det fra å være brunt til rosa å forsvinner helt igjen. Kroppen er i et tidlig stadie å regulerer seg hele tiden å av og til er det å kvitte seg med litt klumper som har vært oppsamlet noe av det kroppen gjør. Det kan være du har hatt kun denne plommesekken å at fosteret ikke har vært der(dette skjedde med meg 1 graviditet da jeg mistet)..Men kan ikke si noe sikkert.
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Kjenner til følelsene dine. Har opplevd dette i begge mine svangerskap, det første endte i SA og det andre endre opp med ei skjønn liten jente, som nå er 11 mnd. Prøv å ikke stresse deg opp og slapp litt ekstra av.... dette går bra :-)
Lakenskrekk Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har hatt brun utflod siden uke 7- 8.. Nå er jeg 10+3. Har vært på UL , og alt var bra :-) Du trenger ikke å bekymre deg så lenge du ikke har smerter. Men du kan bli henvist til tidlig UL viss du blir beroliget av det. Lykke til Jeg tror ikke dette er farlig !!! Men det kan jo være greit å sjekke det opp med en UL, ikke sant ?
marsprinsenmin<3 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2009 Eg spurte legen min på mandag, og han mente det ikke var farlig og han sa at det var ikke vits med tidlig ultralyd så lenge det ikke var blod liksom... Å så lenge eg ikke hadde vondt i magen eller noe...! Høres dette sprøtt ut????? Men takk for svar alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå