Gå til innhold

Rykkert tilbake her jeg :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble det en SA på meg også :-((

"Bare" og starte på nytt igjen. Mister litt motet etter 10 pp, men det er godt å ha denne siden, og godt med et glass rødvin igjen og trøste seg med....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist. Lei meg på dine vegne. Det føles ekstra tungt når en vet hvor lenge en strevd! Og føler at en kommer til å streve igjen:( Ønsker deg lykke til videre ihvertfall. Noen sier at en ekstra fruktbar etter en sa? Men jeg vet ikke. Har ikke hørt det av noen lege. Blitt sagt her inne. Prøv å slappe av sa overlegen til meg. Det er lettere sagt en gjort;) God klem til deg:)

Skrevet

Stor klem oversendes til LHHR, det var trist og høre:/

......og ønsker deg lykke til videre med både glass vin og prøvingen:)

Skrevet

Sympatiklem!!!! Vil bare oppmuntre litt. Vi prøvde også lenge m nr 1. Han kom til slutt, og det vil din også gjøre. Nyt vinglasset så lenge. Vil ellers bare anbefale akupunktur viss du er lei av å ikke kunne "gjøre noe" (annet enn å ha sex, da). D skal jeg gjøre igjen viss ikke spiren sitter denne mnd. Krysser fingre og sender klem

Skrevet

Klem som trøst herfra også.

Kan bare anbefale på det varmeste akupunktur, som også Novemberknøtt nevner.

Forrige gang vi prøve å bli gravide begynte jeg på aku. etter 5pp. Jeg ble gravid ved den 6pp ;-D

Skrevet

Tusen takk for all omtanke.

Jeg har prøvd akupunktur, startet 4 juni og ble som sagt gravid etter bare 3 behandlinger, så har stor tro på det. Skal fortsette etter ferien.

Noen som vet om løfte tungt kan påvirke om man mister eller ikke? Har en snart 4 år gammel gutt, som selvsagt av og til må løftes, i tillegg er det jo koselig å ha han på armen, og så hender det jo han slår seg vrang og da må man også løfte. Men er så i tvil om det kan ha påvriket en SA?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...