topp30 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Sitter her og tenker og lurer slik som alle andre. Er av typen ekstremt bekymret, men hvorfor skal jeg la gleden av å være gravid overskygges av bekymringen for at noe kan gå galt?? Har lest opp og ned på forumet her og ser at det går jo bra for de aller fleste. Nå har jeg bestemt meg for å bare glede meg over de første symptomene, bestille legetime, kose meg med tanken og bare være glad. Er vel ingen grunn til at man ikke skal være optimisisk? Håper jeg har flere med meg på denne tråden. Ønsker alle lykke til og håper dere alle får fine uker fremover (til tross for eventuell kvalme, halsbrann.... ++) Det vil vel gå bra til slutt Jeg krysser fingre for alle!!!! Er forresten 5 + 5 i dag. Bestiller time hos legen i morgen, så da får vi se til neste uke hvordan ståa er tenker jeg. Stor klem fra meg til alle med spirer! La det gro!!!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer:D Lykke til med svangerskapet!
verdens heldigste mamma Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer, så fantastisk! Jeg er 5+5 idag, så vi er godt timet. Jeg er av den superbekymrede typen, men min hyperpositive mann (heldige meg!) smitter meg til å tro på at alt kommer til å gå bra. Lykke til og kos deg med svangerskapet!
Zeke Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 lykke til hilsen en som er like bekymra men som prøver å se at dette skal gå bra.
Vims2 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Hei og gratulerer! Jeg var også 5+5 igår, så da ser det ut som vi er tre stk som er helt likt timet Skal bli spennende å følge dere. Hyggelig med noen som er nøyaktig like langt!
topp30 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2009 Hei Tusen takk til dere. Desverre så går det ikke så bra med meg. Fikk i forbindelse med at jeg hadde tatt angrepillen nå påvist svangerskap utenfor livmor. Det sitter sannsynligvis i den ene egglederen... at det skal gå an å ha så max uflaks i "uhellet" det skjønner jeg virkelig ikke... Dette er bare så utrolig leit og jeg gruer meg ekstremt til å operere det bort. Hvem vil vel sitte igjen med en eggstokk?? Det kan jo gå bra med eggledern... men oddsen taler ikke for det, jeg mener: Ble gravid på angrepille og så setter det seg i tillegg i egglederen... Hva er oddsen for det???! Håper det går fint med dere andre, det gjør som regel det :) Lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå