lilleღpersille Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg driver ikke med el tester. Er nå i 2 pp etter SA i første pp. Er i dag 15 og har altså IKM i uke 32. Kjenner nå litt ømhet i lysken og kanskje litt hevelse "der nede", har et finere og glatt slim som nok mest sannsynlig er det mye omtalt el-slimet. Har også mer lyst:) Så det blir nok litt kos på mannen i kveld;) Er så spent på om spira sitter nå Lykke til til alle sammen!
lykke c Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Jeg er også i 2pp, og har de samme symptomene på EL som deg, men i tillegg litt ømme brystvorter. Jeg hadde EL slim for to og tre dager siden, igår var det bare mye utflod. Jeg tester heller ikke el, men temper. Tempen har ikke steget enda, men tror EL er rett rundt hjørnet. Lykke til til deg også!!
klar for mammarollen Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hei. Det meste du skreiv kunne vært meg, er også dag 15 i dag. 2 pp etter SA i første pp. Tester ikke for el men har ofte de samme symptomene som deg, samt nesten alltid murringer på venstre side, men ikke denne gangen. Så jeg er egentlig litt engstelig for at jeg ikke har el i det hele tatt denne mnd. Lykke til litsjetausa-08, håper vi begge sitter med positive tester om et par uker:)
lilleღpersille Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Ahh, ja, det blir noen spennende uker fremover;) Håpe, håpe! Lykke til til dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå