Gå til innhold

Ville du ringt føden for dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er saken:

- Regelmessige tak hver 5 min(på en smerteskala fra 1-10 er de ca 3/4) De har snart holdt på i 24 timer,hvor de har tatt seg opp fra 1...

- Mensmurring hele tiden,går liksom aldri over...

- Kjenner babyen skrur seg nedover i form av en stikkene følse...

Dette er nr 2 jeg er 35uker på vei å sistgang fødte jeg i uke 36. Er sånn i tvil om hva jeg skal gjøre... Kroppen er kjempe sliten etter å ha jobbet i så mange timer,men får ikke sove pga disse takene og mensmurrigen. Har prøvd å ta et par paracete og en varm dusj men til igjen nytte... Ville du ringt føden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det ville jeg..

Skrevet

Ja, jeg ville ringt føden.. Da får du hvertfall beskjed om hva du skal gjøre og hva som skjer.. Bedre enn å gå hjemme å lure.

Og siden du fødde tidlig sist gang, burde du vertfall ringe!

Man skal alltid ringe om man har smerter eller noe man lurer på.. Har hvertfall jeg blitt fortalt :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg ville absolutt ringt. Er det noe som bekymrer seg er det godt å snakke med noen som har peiling på det. Jeg er førstegangs, så jeg hadde ikke lurt på om jeg skulle ringe engang. Hadde ringt med engang, kanskje det er anderledes for deg som har født før. Men det er jo ikke verre enn at de sier at det ikke er noe. De er jo til for å hjelpe deg! Spesielt siden du fødte for tidlig forrige gang... LYKKE TIL!!! Stor klem

Skrevet

Takk for kjappe svar. Har hvert innom føden 2 ganger alerede denne gangen. En gang i uke 28 og nå på fredagen for det samme... De registrerte gode tak på kanten til rier,men disse hadde ikke noe effekt... Sykehuset er 1 time unna så har ikke lyst til å dra for en bomtur.. Fordi mannen min må kjøre å vi har ei tulla på 1,5 år som ligger å sover...

Er skikkelig i tvil!!!!

Skrevet

Ja..men da kan du vel ringe da...man må jo ikke dra dit,bare ring å hør hva de tror....da gjør det jo heller ingenting om lille tulla ligger å sover....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...