Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Er bare 7+5 men vet at jeg må ha planlagt keisersnitt. Det jeg lurer på er hvor lenge før termin det er vanlig å få det? 3 uke, 2 uke 1 uke...? må bare si at viss jeg hadde fått valgt så hadde jeg født vanlig, men det er utelukket..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 jeg er i samme båt som deg, og har ikke valg denne gangen;-/ er bare 4 uker til ks nå, og jeg har psyket meg opp gradvis gjennom svangerskapet;-) jeg er satt opp 13 dager før termin på a-hus.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Varierer veldig mellom sykehusene. Mange steder sier 7-10 dager. Rikshospitalet sier nå maks en uke, og man kan godt settes opp så sent som to-tre dager før termin. De mener dette vil bli vanlig andre steder også.
Thomine Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 På Ullevål fikk jeg beskjed om 7-10 dager før og fikk 10 dager før fordi jeg ba om det. Så mellom en til to uker før er vel vanligst?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå