Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte veldig i går når jeg gikk og la meg, og fikk ikke sove i natt, det er konstante smerter i korsryggen merker de veldig godt på venstre side hvertfall, og føler meg ekstremt tung i dag i forhold til hva jeg har vært tidligere, har også vondt i halebenet i dag, og det er ikke så mye liv i junior i dag som det har vært tidligere, har merket han i dag men ikke sånn som jeg pleier.

bekymre meg eller ikke?

Er førstegangs så aner ikke noe:-p

eller er det noen som opplever det samme, er 33+4 forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det høres ut slik jeg har og jeg har bekkenløsning! Ikke alle dager har jeg vondt i korsryggen, men enkelte. Da spesielt også ned til halebeinet. Er regelmessig vondt framme på skambeinet og på undersiden. Er foressten 31+5.

Får håpe du ikke blir mye plaget med dette fremover:) Er ikke behagelig å gå slik hele tiden. Lykke til!

Skrevet

Høres ut sånn som jeg hadde det i uke 34. Da var det rett og slett babyen som snudde seg med hode ned.

Hadde vondt i rygg/bekken i to-tre dager etter dette, med dårlig nattesøvn. Så forsvant ryggsmertene igjen. Kjente lite liv dagen etter ryggsmertene startet, men det kom tilbake for fullt igjen på dag 2.

Merker magen er "flatere" høyt oppe, som om den er sunket litt. Og jeg kjenner/ser babyføtter romstere mye høyt oppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...