Gå til innhold

Lykkeli&gla-mammaen til Frøya=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at det er her inne du henger :)

Lurer bare på hvordan det går med deg og med Frøya?

Alt vel i heimen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lacey- så koselig å se deg igjen=) Har du liten ert i magen eller?? Grattis isåfall- så koselig!! Her går alt bare bra; Frøya vokser og gror vettu! Har nettopp lært seg å krabbe/ sitte selv og er derfor strålende fornøyd om dagen;) Sliter litt med nattesøvnen med jevne mellomrom- det er mye vilje/ trass inne i bildet nå, samt tenner og annet tull - men det er visst ikke så helt uvanlig rundt 8-9 mnds alder har jeg inntrykk av...Får stort sett sovet nok, og føler meg uthvilt og fin for det meste=) Enn du da, går bra?

Skrevet

Joda, her er det et bøllefrø i magen igjen. En fin liten gutt som spinner rundt i magen som en propell :)

Er i uke 22 og lillemann blir en liten førjulspresang med termin ca 5. desember. Stor glede :) Ellers er jeg frisk og rask, kan ikke klage på noe i grunn.

Ja tenkt at lilletulla di er så stor allerede! herlighet det går fort gitt.

Vilje må barna ha synes jeg, er det som bygger karakter og livsmot. :) Selv om man kanskje til tider skulle ønske de var litt mindre motvillige og sta:)

Tenner er jo med å skape endel trøbbel det også for de fleste. Er ikke så lett å være lite og få denne ondskapen poppende opp i munnen. ;)

Når er perm tiden din over? Når begynner du å jobbe?

Skrevet

ååå- så godt å høre om mr bøllefrø i magen din, nå ble jeg SÅ glad her!! Har tenkt mye på deg, og lurt på om dere kanskje hadde noe nytt på gang, men ikke turt å spørre;) Stor glede, ja det kan jeg forstå, også så flott at du ble gravid igjen så fort! Har du fått ekstra oppfølging under dette sv.skapet også eller?

Og ja, Frøya har blitt så stor nå; skikkelig "med" på alt som skjer, ler masse (god humor, arva fra hu´mor- ha ha) og veeeldig aktiv og nysgjerrig. Skal få med seg ALT! Også sier hun mamaaa- sukk, smelt;)

Jeg skal være hjemme i drøye 2 mnd til, så har pappan 8 uker, før jeg skal hjem igjen og ha noen mnd ulønnet perm ekstra (vil ikke at flisa skal begynne så tidlig i bhg). Vi skal forresten flytte ut av byen i oktober, kjøpt oss rekkehus og greier- juhuuu! Gleder oss stort- er lei av byen nå..

Men hadde vært koselig å holde litt kontakten framover da, er du på Facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...