Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppelure fikk sine første to tenner da hun var 8,5 mnd. Nå er hun ti måneder, og pga mye gnaffling, sutring og sikling antar jeg at det kommer fler. (Er nå 10 mnd) Jeg kjenner imidlertid ikke klumper oppe framme. Kommer alltid tennene i rekkefølgen to nede, to oppe, to nede - ELLER - går det an å få fire tenner nede før de to oppe kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid de kommer i rekkefølge. Storebror fikk 3 nede før han fikk noen oppe han. Lillebror fikk først to nede, så to oppe, så en til oppe før han fikk to nede igjen.

Skrevet

Kommer ikke alltid i "riktig" rekkefølge, nei. Det morsomste er når hjørnetennene kommer først. ;p

Skrevet

Her kom det tre nede, to oppe, en nede og to oppe!

Skikkelig forvirring ja.

Skrevet

To nede, to oppe.... so far so good. Men så kom 1 oppe og ikke noe mer, 3 mnd siden.... Fillær'n, og jeg som trodde naturen var mattematisk oppbygd :-/

Skrevet

Den ække det! Bare sånn lureri de driver med i helsesøsterbøker osv. =(

Skrevet

Datteren min fikk først de to fortennene nede, så hjørnetennene oppe og nå nettopp begge fortennene oppe.

Skrevet

Bo hadde samme rekkefølge som babyen til Happyfreak :)

Skrevet

Vesla her er 10 mnd. og har fått 6 tenner. 3 nede og 3 oppe. Er litt "rar" for har kun fått den ene framtanna:-) Så søt når hun smiler!

Skrevet

her også kom de to fremste nederst. så kom høyre hjørnetann oppe, så kom framtenna oppe straks etterpå. hun var nettopp blitt 7 mnd da.

Skrevet

Her kom 4 nede først,så en hjørnetann oppe,så andre hjørnetanna oppe,og nå kommer en i midten :P

Skrevet

Så flott!! Tror noe må ha komt igjennom, for i dag er jenta mi tilbake til sitt gode humør! (Får ikke lov til å kjenne, for da hugger hun til med de to steinbittennene som hun har fra før;)

Skrevet

Hvis du ikke klarer å dy deg, så er (tannlege-)trikset å putte pekefingeren din inn mellom over- og underkjeve bakerst i munnen hennes, så kan hun bite med den. Så kjenner du med den andre hånda etter nye tenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...