Shiny84 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 i dag kommer jeg etter..... 34+4 og "bare" 40 dager igjen.... jippi men jeg har hatt så mye kynnere i det siste så ble sjekket nedentil... og ingen åpning, men mormunner er helt myk og toppen 1 cm lang.... vil det si at jeg begynner å bli moden?
Wandaaa89 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Gratulerer!! ) Selv har jeg 30 dager igjen idag Kroppen begynner hvertfall å gjøre seg klar, og det er jo et godt tegn Men det kan ta lang tid enda, før selve fødselen Lykke til!
Wandaaa89 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Gratulerer!! ) Selv har jeg 30 dager igjen idag Kroppen begynner hvertfall å gjøre seg klar, og det er jo et godt tegn Men det kan ta lang tid enda, før selve fødselen Lykke til!
Frk81 Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Jeg kommer også etter i morgen=). Har også masse kynnere, og enkelte dager er de veldig regelmessige. Hvert 3 min vanligvis, men varer ikke lenge om gangen heldigvis. Var også inne å sjekka i forrige uke og var langt ifra moden. Nesten 4cm cervix/livmorhals/mormunn(?).
Shiny84 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2009 hipp hurra for oss spørte om samme sp.mål på babyverden og tror en myk og avflatet cervix/livmormunn vil si moden, den kan være lukket og moden... så da er jeg nok ikke helt moden, men det går fremover i allefall... etter jeg begynnte på de bringebær kapslene, vet ikke om det er det det kommer av da men... he,he.. kanskje jeg er heldig å får litt før denne gangen, men det er jo mange som går med litt åpning i laaaaaaaaaaaange tider, særlig flergangs så........
ifie Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Jeg også! Hurra for oss! Jeg slet masse masse med kynnere forrige gang jeg var gravid (greide nesten ikke røre meg mot slutten), men skatten ble ikke født tidligere enn fire dager før termin. Hadde nå likevel vært deilig å kutte ventetia med et par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå