Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Mannen min hadde en jente fra før, sammen har vi to jenter og venter nå jente nr 3 sammen (hans fjerde)... Alt var helt bra og det er selvfølgelig det viktigste, men jeg skulle innerst inne ønske det var en gutt for min manns del... Han sier han ikke er skuffet, men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg hadde blitt skuffet om det viste seg at jeg skulle ha gutt nr 4...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 jeg kan forstå skuffelsen, men når du får jenta di i fanget og når hun vokser vil du være glad for at hun ble jente, kanskje 5 blir gutt:) jeg har selv to jenter, er gravid nå men er så utrolig glad for at jeg har to jenter ihvertfall, at vi har barn i det hele tatt. ikke tro jeg ikke forstår hva du mener forstår deg godt. Kanskje teit å spørre nå men merket du forskjell på dine svangerskap?jeg har feks vært kvalm på begge men ikke nå, hadde noe forskjell som du merket.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Takk for svar! Jeg synes faktisk at svangerskapene mine har vært forskjellige. Nå har jeg vært så utrolig sliten, kvalm og føler meg i dårlig form mens jeg sist var i toppform fram til fødsel. Nesten så jeg har vært tilbøyelig til å tro at " dette må jo være gutt", selv om jeg har forberedt meg på at det sikkert er være jente. Jeg kan ikke si at JEG er skuffet. Og jeg vet at jeg kommer til å være superlykkelig med to jenter!!!! Herregud, det er jo i bunn og grunn uvesentlig! Jeg er bare litt skuffet på mannen min sine vegne at han ikke får bli far til et barn av sitt eget kjønn, fordi jeg tror det hadde vært større for han å få beskjeden om at det endelig var en gutt i magen... Tviler sterkt på at vi satser på enda et barn, så nå er toget gått for hans del... Jeg er litt lei meg for at han ikke får den gleden som jeg tror det er for en mann å få en gutt... Må vel kanskje tilføye at jeg er mer skuffet på hans vegne enn det jeg opplever at han er. Jeg vet han ønsket seg en gutt ganske sterkt denne gangen... Men det er jo ikke mulig å velge!! Og det viktigste var uansett: Alt så kjempefint ut på UL! Takker for tilbakemeldinger og andres liknende historier! Noen her som kjenner noen som har fire døtre, og ingen sønner??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Omtrent samme situasjon som deg,vi har tre jenter,nr i magne.vet ikke hva det er enda,men tror det er jente. Håper sånn på gutt! Vet mannen ønsker strekt en gutt,har til å med sagt at han vil prøve en gang til vist det er en jente!!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Har ei vennine som har fått 4 jenter. Flotte jenter alle sammen!! Hun har selvsagt lyst på en gutt, men forguder jentene sine. Kanskje hun prøver på nr.5 snart, og det blir en gutt..?...?... )
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg kan føle det du føler. Men jeg har en motsatt av kjønn, jeg har 2 gutter, alle små barna vi har i familien er gutter, minste jente vi har i familien er 10 år. Kunne ønske jeg er den første som får ei lite jenta etter så lenge.
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Jeg er en av 4 jenter selv ;-) Gøy å ha mange søstre, og vet jo ikke hva vi har gått glipp av ved ikke å ha en bror. Har selv en sønn og tre nevøer + en niese, men håper at barnet i magen er ei jente. Hadde vært litt kos for oss (og for min søsters datter som ønsker seg veldig en kusine)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Hei. Jeg har 2 jenter fra før, så fikk vi en jente i fjor ( ny kjæreste) og nå venter vi barn nr 4. Vi vil ikke vite kjønnet før det er født, men tror det kan være en av hver nå :-) Det vil vise seg på ultralyden om det er 1 eller 2 da. Må si jeg ønsker en gutt ja, men bare barnet er friskt så kommer det på samme for oss :-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå