Snufselure Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har i nesten hele dag hatt menslignende smerter nederst i magen. Magen "strammer" seg også i blant. Stikker i magen også. Jeg er også usedvanlig mer trøtt og sliten i dag enn jeg har vært på lenge. Er 39+6 i dag, kan dette være at fødselen nærmer seg? Håper noen svarer.
Snufselure Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2009 Ingen som vil svare? Er førstegangs så veit liksom ikke hva jeg skal se etter.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 kan ikke svare deg... er selv førstegangs og luerer på hva jeg skal se etter!!! hehe plutselig kommer vel barna ut.
Snufselure Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Det er vanskelig å vite hva man skal se etter. Hehe.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 bare følg me på om det blir regelmessig...og er det fødsel så vil det ta seg opp etterhvert.Så du blir nok ikke itvil
LilleTrille med en tulle Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Vil jo tro at fødsel nærmer seg uansett, hvis du er bare noen få dager fra termin;) Hihi Men jeg vet heller ikke dessverre hvordan rier/fødsel er, men har lest og hørt at kynnere ikke skal være vonde, kan være ubehaglige og at førstegangsfødene ofte ikke har så mye maserier. Så kan jo hende det er fødsel på gang snart hos deg=)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Holder på sånn i magen min også og jeg er 37+3. Tror ikke det er noe på gang her ennå, men merker lillegutt er på vei ned i bekkenet. Det nærmer seg nok, men kan si det sånn, at når det setter ordentlig i gang, vil du ikke være i tvil! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå