♥Axinija♥ Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg og sambo har vært sammen i over ett år, føles som lengre ettersom vi har opplevd mye (på godt og vondt) sammen i løpet av denne tiden...vi har en kjemi jeg aldri fikk med min X, og trives vanvittig godt i hverandres selskap... MEN, når det kommer til sex føler jeg at vi ikke er helt på nett...... Vi har sex ca 3 ganger i uken, det er jo i og for seg et fint tall...men jeg føler at hans orgasme "sitter langt inne"...at han må jobbe for å få det til!! Av og til er det så ille at vi avbryter samleiet fordi han ikke får til å komme....noen som opplever det? Han har jo ingen problem med ereksjonen.... Jeg er frustrert ettersom det føles som at det er meg det er noe feil med....Med mr.X (jada, vet man ikke skal sammenligne, men dog....) var det helt motsatt "problem", han klarte ikke holde seg...og vårt gjennomsnittlige samleie lå på omtrent 1 minutt.... Jeg er så lei meg!!!!!! Er liksom en forutsetning at mannen har utløsning for å få til denne babygreia.....
Bringebærmamma 160611 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Kan godt skjønne at det problemet er frustrerende. Har han vært slik helt siden dere ble sammen? Eller er det noe som har kommet etter dere begynte å prøve å bli gravide? Det å prøve å bli gravid trenger ikke bare være en påkjenning for oss jenter. Også mennen kan bli lei seg frustrerte når man prøver uten å lykkes. Uansett om han har hatt "problemet" fra dere ble sammen, eller om det er noe som har startet underveis råder jeg deg til å ta en samtale med din samboer. Kanskje det kan oppklare litt? Lykke til ;-)
pippi_78 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Vet omtrent hvordan du har det, tror jeg.. Har vært veldig frustrert selv, for har det omtrent som deg, bare at vi har sex 1 gang i måneden. Så da har det vært veldig lenge å vente til neste gang når ting ikke har fungert. Forskjellen fra tidligere og nå, er at jeg er tryggere på at det ikke er meg det er noe feil med. Sambo har klart å overbevise meg om det, heldigvis. Så nå klarer jeg utrolig nok å slappe mer av og tenke at det skjer når det skjer (når, ikke hvis! Selvfølgelig, tar det for lang tid kan det være greit med en utredning, men vi har prøvd i over ett år, og har tenkt å prøve noen måneder til før vi gjør noe mer. En ting til... Ja, det er en fordel med utløsning, men det kan komme ut noen svømmere likevel, og en av de kan komme fram en dag! Det er mer enn en grunn til at noen blir gravide med "hoppe av i svingen" metoden;) Medfølende klem fra meg
♥Axinija♥ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Tusen takk for svar, spesiell takk til deg _venter og venter_! Har snakket litt med sambo nå....han har i det siste blitt så redd for at jeg skal forlate han på grunn av hans jobbmengde og mangel på tilstedeværelse....noe jeg kan forstå at han tror at jeg føler, selv om det overhode ikke er tilfelle! Hvorfor i guds navn skal jeg forlate verdens mest perfekte mann (for meg) på grunn av at han jobber mye?? Han er hvertfall tilstede når han har fri, har i det minste ikke en hobby som opptar all hans fritid (det hadde mr.X nemlig).... Gud det var godt å få oppklart dette mysteriet....Håper vi klarer roe ned og nyte hverandre...dette er jo mannen jeg ser for meg å bli konen til...og bare det er ikke værst skal jeg si dere! Medfølende klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå