Gå til innhold

Soneterapi.. noen som har prøvd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal inn på soneterapi om en uke hvis ikke noe er blitt satt i gang til da... Er det noen med erfaring på dette? Noen som har født etter soneterapi. Neste tirsdag har jeg 14 dager igjen til termin.

Fikk også høre at sviskesaft skal gjøre susen... noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke prøvd det, men er veldig interessert i å høre hvordan det evt funker!!

Skrevet

Soneterapi er superbra hvis behandlingen funker på deg da...det er jo ikke sikkert,for alle reagerer forskjellig på alle behandlinger.Men vær obs på at det også kan gjøre vondt under føttene dine.Da er du iallefall litt informert.

Lykke til og håper det vil hjelpe deg.:-)

Skrevet

Var en gang på fotsoneterapi, og hun spurte meg om jeg hadde vondt i ryggen, jeg svarte som jeg trodde var sant :nei, har ikke vondt i ryggen.... det skulle jeg ikke ha sagt. Hun trykte på et sted på foten min og jeg ropte høyt. For det gjorde så vondt... Så regner med at jeg vil kjenne noe, men håper jo at ting vil skje før timen neste uke... ;-)

Skrevet

Hehe...ja,da vet du jo at du kan få vondt da.

Tipper kanskje du ikke nødvendigvis hadde problemer med ryggen akkurat da,men det kan være fra gammelt av også....flere år tilbake.

Har gått soneterapistudier og,ble jo trykket under føttene rett som det var ...først av lærer som viste,og hun skulle vise på meg en gang,og lurte på om jeg hadde hatt vondt i ørene noen gang??

Jeg stusset litt og sa....Ja,jo igrunnen....da jeg kanskje var rundt 5-6 år så var jeg kjempeplaget med øreverk og gikk for å få behandling på det.

Ja det kan jeg både kjenne og se sa hun for du er veldig hoven akkurat der hvor øretsonen skal ligge under foten din.Å fy så vondt det var når traff rett punkt.

Det var rare greier det der...så det kan være plager mange mange år tilbake,uten at du egentlig har tenkt over det.

Men forstår godt at du håper det skjer noe før det..lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...