Gå til innhold

Etter rier - hva er deres erfaringer rundt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første fødsel var for 4 år siden og da hadde jeg ikke antydning til etter rier - er jo heller ikke så vanlig med nr. 1-

Kjenner jeg begynner å grue meg til tiden etter fødselen dersom jeg skal få masse vonde etterrier - var helt forferdelige de riene jeg hadde med nr. 1 før fødselen..

Noen som har opplevd å ikke få etterrier med nr. 2 - event. hvordan var disse riene etterpå dere som fikk i forhold til åpningsriene..

Off - kjenner jeg begynner å grue meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har hatt det litt motsatt av det som er mest normalt. Jeg hadde noen sinnsyke etter-rier med nr 1, slik at det gikk litt i kryss foran øynene mine. Hadde heldigvis hørt om dette på forhånd, så kjønte hva det var og personalet var hyggelig nok til å mate meg med ibux og paracet blandinger ;-) Med nr 2 fikk jeg også en del, men mindre enn første gang, og med nr 3 synes jeg ikke det var noe ille i det hele tatt. fikk litt, men ikke noe særlige vonde.

Får du etterier får du det antagelig mest når du ammer, og de gir smertestillende om du ber om det, det hjelper litt.

Skrevet

Kan huske jeg hadde bittelitt med nr 1....men med nr.2 var det kjempevonde etterier jeg hadde,skikkelig vondt var det.

Men tok også smertestillende som gjør det mye bedre da...

Blir spennende å se denne gangen,de sier vel de blir verre og verre for hver fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...