SuperKlar86Gravid Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hva i alle dager kan det være?? Noen som har en anelse? Har aldri opplevd før...
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2009 Oj, kom visst to ganger på veggen den... Trodde ikke den første kom med...:/
atsjo Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Bare litt da eller? Jeg fikk det jeg tror var en festeblødning 7dpo.. Det var brun spotting med litt rødt i.. Spennende:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Ja, det var ikke mye. Men nok til at det var en tydelig flekk lissom!! oj.. Tør nesten ikke håpe en gang... MEn fytti rakkern så MORRO det hadde vært!!!
får baby 2010 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 jeg hadde det akkurat sånn da jeg ble gravid (begge ganger) er nok et veldig godt tegn ja. første gang var det endel blod på papiret, ved neste toalettbesøk var det ingenting, med andremann hadde jeg litt blodblandet utflod en halv dag ca. da gadd jeg ikke teste med g.test engang visste at jeg var gravid
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2009 Oj.. Dette begyner å bli spennende! Men jeg blør fortsatt litt i dag. Nå litt mer enn i går. Det er som en mini-mens på en måte. Har truseinnlegg, og det blir lissom vertfall en stor tesje med blod i det. Men om det ikke er en festeblødning, hva kan det være da? Kan man ha en festeblødning i 2-3 dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå