Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Husker jordmor holdt opp en gutt med 5 cm hvitt hår som stod rett opp og sa han var stor. 6 kg og hele 92 cm lang.... hmmmm. Håper jeg ikke er sanndrømt Synes han var noe lang da Drømmer så utrolig mye rart for tiden
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hehe... 92 cm var nok litt drøyt ja, det er jo 5 cm lenger enn det 2 åringen vår er ;-) Drømte også babydrøm i natt, men min var mest uhyggelig. Drømte jeg hadde fått en skikkelig tynn og puslete liten gutt som var kjempestygg å se på, sånn alla de der rynkete kattene uten hår om du skjønner? Var SÅ lei meg, men ble likevel glad i ham i drømmen. Satser på at det med at man alltid drømmer det motsatte av det som egentlig er stemmer, for vi forventer jo å få en litt stor og veldig søt jentebaby med stramme fine bollekinn ;-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Hihi.. skulle tatt seg ut om han var så lang, ja, siden jenta vår nok er akkurat like lang og snart 3 år Kanskje man drømmer ut sin skrekk; jeg er redd en stor baby, og du for at jenta skulle være gutt likevel Uansett kan det jo ikke bli så ille som det så ut i drømmen min.. garantert ikke din heller! Det begynner jammen å nærme seg nå.. er så soent på hvordan fødselen blir og baby ser ut..
septbaby09 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 he he jeg drømte igår at jeg fødte fortidlig, 32 nå, men så viste det seg at han bare var 28 uker gammel, og babyen var ikke større en at han fikk plass i et kinderegg, den gule plastgreia, så jordmor sa jeg måtte putte den under armen for å holde den varm, he he.... Husker jeg syns det var så liten, det kunne ikke stemme siden magen er så stor, he he...
venter-på-deg Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg ler så tårene triller. Er litt motløs om dagen. var hos jordmor igår (er 40+6) fikk beskjed om at det var ingen åpning. Ganske fortvilende. Er også førstegangs.. Så det var godt med en god latter jenter. hehe
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Ikke fortvil. Jeg gikk fra umoden livmorhals til full åpning på til sammen 5 timer sist gang. Vannet gikk og da skjedde alt raskt. Godt at vi fikk deg til å le litt da Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå