Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei!!Føler det er et dumt spørsmål,men dere som røyker,har dere sluttet når dere begynte på spray og sprøyter eller røyker dere litt ennå??Syns det er litt vanskeleg å stoppe selv om eg har lyst.???
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har festrøyka i mange år, men i og med at jeg ikke festet de ukene jeg var i forsøk, kutta jeg røyken også.
Phoenix1 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hei. Ingen dumme spørsmål her. Jeg velger å slutte å røyke når jeg skal beg. med medisiner. Føler vel bare at det er det beste. Røyking e jo ikke bra uansett da...(det kom vel som et sjokk...hehe), men det e jo ikke sikkert at det har noe å si for behandlingen. Psykisk velvære e jo viktig det og. Og viss det å slutte f.eks. gjør at man blir mer stresset osv. så e vel ikke det bra det heller.
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Du kan jo begynne å trappe ned. fordelen med å stoppe tidlig i prosessen er at blodgjennomstrømingen i kroppen forbedres når du slutter å røyke men det tar jo litt tid å rense opp. så for å øke sjansen for at eggene blir store og sunne og fester seg så etter innsett. ville jeg prøvd å slutte så tidlig som mulig for å øke sjansene. lykke til !!!
Rose69 Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Signerer det sailor skriver.Og nikotinen er nok dessverre i kroppen lenge etter røykeslutt.Kanskje du kan høre med klinikken der du går og be om en kommentar på dette området? Lykke til!Spennende tid fremover for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå