Musefella Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg skal kjøpe ny stelleveske (hadde babybjørn sin harde sist, og var veldig misfornøyd), og har følgende "krav": - Den skal være så vanntett som mulig, bor på vestlandet og irriterte meg veldig sist over våte klær etc. etter en tur. - Ikke den dyreste helst....iallefall ikke over 1000 kr tenker jeg. - Den bør kunne brukes som vanlig veske/bag etter ferdig som stelleveske. - Vil helst ha den i brun/sjokoladebrun så den passer til vognen :-) Har vurdert Skip Hop Dash, er det noen med erfaring med denne? Vanntett? Takker for innspill :-D
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hva med denne? Jeg skal ha den i sort/sølv. Den er vanntett så vidt jeg har skjønt. Jeg bor også på vestlandet...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 ha ha, hva med en link? http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=1350
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har egentlig sett for meg en BabyBjörn. Mye fordi den der hard og kan brukes som reisesekk. Hva var det du ikke likte med den? Ble nysgjerrig...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg slet også med våte klær sist. Hadde emmaljunga sin stelleveske og det var håpløst i vått vær. Har kjøpt allerhand messenger bag denne gang. Er jo ikke testet enda, men håper at den tåler det våte element litt bedre. Den er i allefall laget av et helt annet stoff.
Musefella Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Hei igjen, Takk for tipset, den var veldig fin :-) Men såvidt jeg kan se så er det stellematten som er vanntett, det står ikke noe om selve vesken er vanntett. Enig? Dette gjelder ikke bare for denne, men for maaaange vesker jeg har lest om....synes det er litt rart at vanntetthet ikke blir vektlagt noe her i vårt regnfylte land. Fortsatt ikke noen med erfaring med Skip Hop Dash? Til deg som lurer på hva jeg ikke likte med BabyBjørn sin.....den var liksom en hard klump som tok mye plass, og det var irriterende at den ikke gir etter og former seg dersom du skal f.eks. stappe den ekstra full. (Min kunne ikke brukes som ryggsekk - 2007 eller 2006 modell tror jeg). I tillegg ble den fort våt igjennom. Det som var positivt var at den hadde mange forskjellige rom så den var lett å organisere.
Minnie_Moon Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Bare slenge inn et lite tips: jeg brukte spray-impregnering (sånn for klær/tøy) på min stelleveske og da tålte den en del vann. Hadde regntrekket over når det striregnet, så vet ikke hvor mye vann den tålte da, men duskregn gikk helt fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå