bianchi Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Var på tidlig UL for litt over en uke siden...og der viste det seg at det var to små spirer på litt over 12mm hver! Er så utrolig glad! Tenk at når jeg endelig ble gravid til slutt så viser det seg å være to stykker! I dag er jeg 8+4 og skal på neste ul om ca tre uker tror jeg det var...blir spennende, da ser vi vel litt mer enn bare hjertene tenker jeg:)
Lothriel Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Gratulerer så mye!! :-) Håper litt på det jeg og - men ikke si det til mannen min :-D
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 gratulerer:) jeg er selv tvilling og vet hvor mye nytte jeg har hatt ut av min bror, så tvillinger er jo supert:)
Tnica Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Hei og gratulerer så masse! Bare lurte på en ting; hadde du noen anelse om at du ventet tvillinger? En venninne av meg har fått tvillinger (dette med prøverør så de antok at det ville bli det) og ho sa at i uke 8/9 så hadde hun alt fått mage. Grunnen til at jeg spør er at det er mange tvillinger på min manns side og da er det kanskje større sjanse for at vi også får det? For øvring er jeg nå 8+2 og ingen tegn til mage ennå
bianchi Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Hei Tnica! Jeg ble gravid gjennom ivf (dette var vår 7'ende innsetting), og satte inn to egg så var jo forberedt på at det kunne være to...jeg har også fått mage tidlig...er også mye oppblåst da, men er ikke bare det at jeg er oppblåst tror jeg, livmoren vokser fortere også når det er to der inne...har problemer med å skjule den så går med løse overdeler, har ikke helt lyst til å røpe til alle at jeg er gravid ennå(jo egentlig har jeg lyst til å rope til ALLE at jeg er gravid, for er SÅ glad for det, men får vel vente noen uker til..)...men enten så skjønner de det eller så tror de vel jeg bare har lagt på meg,he he... Så spennende for deg også da...du skal kanskje ikke på noe ul før den ordinære? Lykke til da!
Tnica Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Da tror jeg neppe at det er tvillinger hos meg, har ikke noe mage ennå, iallefall synes ikke jeg det. Men må fortelle noe morsomt. Var ute i dag og spiste med en venninne (hun vet jeg er gravid) og hennes venninne (som jeg har truffet noen ganger, men hun vet ikke at jeg er gravid). Vi tok følge hjem og og vel hjemme ringte venninnen min og sa: "skulle spørre fra venninnen min hvor mange uker jeg var på vei." Hun synes jeg hadde fått en anderledes magefasong og større bryster, men torde ikke spørre meg om det. Synes det var litt gøy da, at noen jeg ikke kjenner så godt rett og slett kunne se det på meg at jeg har en liten spire i magen:) Uansett, jeg skal på UL til neste uke, så får sjekket opp da. Gleder meg veldig til det!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Herlig herlig og gratulerer så mye!!! Og ikke minnst velkommen i klubben. Jeg er 11+2 så det skiller jo ikke så mange uker. blir gøy å følge hverandre. så de at det var toeggede tvillinger? klem
* * felicia** Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Å så herlig, heldige du. Gratulerer masse.
bianchi Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2009 Takker;) Ja artig å slå følge med noen som er omtrent like langt! Blir spennende! Så ikke sikkert om det var to-eggede nå, men regner jo nesten med det siden jeg satte inn to egg...men er jo selvfølgelig en bitteliten sjans for at det er eneggede...men ser vel mer etter det neste gang...skal om ca tre-fire uker igjen... Du da? Er dine toeggede eller eneggede vet du det?
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 GRATULERER! Lurer litt på om jeg også kan ha to små bankende hjerter der inne.. Håper bare alt er bra! Blir spennende
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 Oi! Gratulerer så masse!!
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 vet ikke altså, men lurer litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå