Gå til innhold

Rudo barnevognhuset har utrolig dårlig service!!?

Anbefalte innlegg

Nå er det andre gang jeg har vært på Rudo barnevognhuset og opplevd utrolig dårlig service! Førstegang jeg var der ble jeg møtt av en tydelig sur og lei dame som var ganske nedlatende fordi hun kunne alt om dette, og jeg ingenting (ikke så rart, når jeg venter mitt første barn!) Og nettopp derfor kunne jeg trengt litt veiledning istedenfor nedlatende svar på mine spørsmål. Hun burde jo benyttet sjansen til å fortelle om alt jeg trengte og ikke trengte, så hadde jeg sikkert kjøpt alt sammen. Istedenfor måtte jeg hale og dra ting ut av henne! Min andre opplevelse når jeg var der forrige uke var at tre ansatte står å henger i kassen, og man må mase om å få lov å kjøpe en vogn til 8000 kr! Og det er et ork å vise meg hvor ting jeg tror jeg trenger ligger i butikken (!??)

De burde faktisk tenkte på at de har konkurrenter som behanlder kundene sine med respekt. Herretter går jeg til Barnashus eller Babyshop! Jeg har lagt igjen tusevis av kroner der til nå, men nå var det siste gangen!

Jeg får bedre service på Rimi om jeg bare kjøper et brød til 20 kr!

Beklager, men jeg måtte bare få dele min frustrasjon (som delvis blir forverret av hormoner) !

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...