Gå til innhold

hvorfor slipper noen nesespray, og da starter rett på sptøyter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo lest om flere som gjør dette? hvis det ikke har noen betydning for forsøket, hvorfor må noen da bruke nesespray i flere uker først, og slite med masse bivirkninger..?:-)

Noen som vet hvorfor noen får kort regime vs langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde først 2 ordinære forsøk ved Riksen med langt regime. Leste her inne om noen som fikk kort regime av forskjellige grunner, f.eks mye bivirkninger av sprayen, noe jeg også hadde. Spurte en lege da jeg var på kontroll på Riksen om å få kort regime neste gang, og det var ikke noe problem. Har faktisk hørt at kvaliteten på eggene kan bli bedre ved kort regime, men at man som regel får litt færre egg ut (lest et sted at gjennomsnittlig får man ut ett egg mindre ved kort regime). For min del var det motsatt. Fikk ut 16 egg ved kort regime, mot 4 og 12 ved langt regime. Alle eggene jeg fikk ut var modne og 13 av 16 egg ble befruktet. Å få slippe sprayen var en stor lettelse for meg siden jeg hadde mye bivirkninger av den (hodepine, svimmelhet, kvalme). I tillegg tok forsøket mye kortere tid. Så har bare positivt å si om kort regime:o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...