grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 bloggen er oppdatert med spennede nyheter kanskje??? www.grysom.blogspot.com
*SmurfeMamma* Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 det der er jo en posetiv test... iallefall viss resultatet kom opp innen tidsfristen:) gratulere!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 sikker på når d kom opp for jeg gikk i dusjen... men håper at det er så tidlig enda at neste gang jeg tester blir den ordentlig posetiv... men det er veldig liten sannsynelighet for det men ÅÅÅÅÅ som jeg håper <3
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Digital nestegang =) Lykke til =)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 er ikke sikker skulle d stå
*SmurfeMamma* Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 du har ikke en Cb vanlig liggenede da?? de er veldig sensitive... alltid de som slår ut tidligst på meg!! når jeg testet denne gangen testet jeg på ettermiddagen, etter ca 2 timer fra siste dobesøk, da ble CB posetiv, mens billigstrimmel ble negativ;) hadde jeg vært deg så ville jeg spara på urin min i noen timer nå, kjøpt en CB vanlig og testet igjen.. men nå er jeg TESTOMAN TIL 1000 lykke til:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Kanskje du skulle se på denne: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140402539
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2009 For anledningen anonym denne var litt unødvendig vell?
*SmurfeMamma* Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 ikke bry deg om det der... vi er alle forskjellig, jeg syns det er flott jeg at man kan dele bilder av tester her inne, så man kan hjelpe hverandre og tolke:) for meg er halve moro å tolke tester!! dessuten så har streken på testen din farge... og da kalles de ikke skyggestrek... men posetiv test;) fortsett og test, og ikke mist trua;) klem
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Det var faktisk ikke vondt ment, grysom. Jeg beklager om du ble lei deg. Min hensikt var å vise deg at det finnes folk som tolker testen din som negativ, slik som jeg gjør. Men det er liksom ikke helt stuerent å svare det her inne, fordi man da ikke eier empati osv. Jeg synes det er synd at man skal hause hverandre opp og bygge opp forventninger, slik noen gjør, fordi skuffelsen derfor blir enda større når det ikke klaffer. Dette burde du jo ha lært fra forrige gang, ikke sant? Jeg skjønner at du håper, og jeg håper det klaffer for din del. Jeg unner alle full klaff! Det står ikke på det, ser du. Lykke til med videre testing! Et lite tips er å vente med testingen til du er over IKM.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Litt unødvendig ja...syns eg og...bare sånn det e sagt... Får sei meininga si med nick under ska en si noe her syns eg!! Men det e def. ingen skyggestrek. Eg har hatt og sett samtlige av dei skyggene, og ja. En blir litt ekstra gira...men hallo!?!? Synet av to streker tar en litt av skaftet av og te...sjøl om det e ein sånn dum skyggestrek.. Din ser ut som eine min dage før mensen kom..dagen eg fikk mensen fekk eg svak, men klart positiv test..så va bare en kjemisk for min del da, men nå har du nå min erfaring Glede meg te å høre (og se) om videre testing
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 ...så det va bedre å legge ut linken til en tråd hvor folk sitte å ler av oss som e litt desperate og kan ikkje for at me ønske så mye at me strekke oss etter et lite håp innimellom? (e jo det som skjer i den tråden der) Bedre å skrive sin egen mening og erfaring då altså. Forstår kor du komme fra, gjør virkelig det. Men det va ikkje noen god løsning syns eg... Det e min mening.
<3 Legoland <3 Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Testen ser negativ ut :-( Lykke til videre
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juli 2009 #15 Skrevet 21. juli 2009 Uffda, denne tråden ble vel ikke slik som den var tenkt tror jeg:/ Er det ikke det som er meningen at man kan dele alt man ønsker her inne, og må da forvente å få de svar man ønsker og ikke ønsker tilbake, men ikke det og være rett og slett slemme mot hverandre:/ Kjære gysom:) Jeg håper og ber om at neste test kommer opp med en sterkere strek, og at det er din tur denne gangen:) Klem
MissMe*med*lillegutt Skrevet 21. juli 2009 #16 Skrevet 21. juli 2009 Helt ærlig så jeg ingen strek før jeg fikk bildet opp i stor str.. Da så jeg antydning til en meeeget svak strek.. Men den ser rosa ut hvertfall Men du synes ikke det er litt tidlig å teste 8 dager før IKM? (ikke for å være negativ eller noe sånt mot deg altså Tror den testen kan slå begge veier, men jeg krysser fingrene for deg og håper den bare blir sterkere og sterkere positiv! Masse lykke til da
lana<3 Skrevet 21. juli 2009 #17 Skrevet 21. juli 2009 Heia Grysom Fikk nyss om dette på anonym siden og tenkte jeg ville se denne testen. Den er akkurat som den jeg tok når jeg var gravid med andre mann, litt tidlig men man ser da streken ,og jeg så den også før jeg klikket på bilde:) Gratulerer med positiv test for nå og så får vi håpe den blir sterkere og bedre slik at all tvil blir borte!!!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 21. juli 2009 Jeg ble ikke lei meg av innlegget... Synes bare d var unødvendig... Jeg aner ikke når ikm er så ikm telleren på siden min er bare å se bort fra.. For dn som irriterer dere over testingen min og skyggestreker, les hele bloggen så skjønner dere kanskje hvorfor dette lillehåpet er så deilig og føle på;-) selv om d sikkert bare er en dom skygge strek..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. juli 2009 #19 Skrevet 21. juli 2009 Ojojoj!!! Nå ble jeg veeeldig gira på dine vegne!!! Det der ser jo kjempelovende ut! Krysser fingrene for at streken bare blir sterkere og sterkere de neste dagene:) Synes at du skal ta en digital, hihi;) Masse masse lykke til!!
♥Axinija♥ Skrevet 21. juli 2009 #20 Skrevet 21. juli 2009 Ville bare gi deg en stor klem Grysom!!!! Testen ser pdd ut som den er svaak positiv, så får du se an om den blir sterkere (noe den burde bli dersom det er en graviditet) etter et par-tre dager... Jeg krysser det jeg har for deg (unntatt beina, har EL ganske snart), du fortjener virkelig en liten spire som klorer seg fast... KLEM
*Super*Mamman* Skrevet 21. juli 2009 #21 Skrevet 21. juli 2009 Skyggestreker er vell gråe i fargen, er de ikke? Denne var meeeget svak, men dog rosa Vil tro du er gravid, men kanskje lurt og vente noen dager før "jubelen bryter løs" Altså, siden den var så lys.... Lykke til:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 21. juli 2009 #22 Skrevet 21. juli 2009 Bruk CB digital, da slipper du å tolke streker. Jeg synes forøvrig at den så negativ ut. Beklager:o(
07&10&13? Skrevet 21. juli 2009 #23 Skrevet 21. juli 2009 jeg fikk en sånn... tok ny test etter noen dager til og den var mye klarere... Hvis streken har farge og er lyse rosa er den svak positiv, men har den ingen farge er det en skyggestrek...etter hva jeg ser kan det se ut som en svak rosa... Jeg ville ventet litt med en CB digital frodi den krever mye mer HCG for å slå ut.. Hvertfall lykke til:)
MissG Skrevet 21. juli 2009 #24 Skrevet 21. juli 2009 Hei! Vet ikke om du vil ha flere meninger, men jeg ville aldri i verden tolket denne som positiv.. Hadde kastet den i søpla med en gang og tenkt at nei, ikke gravid nei. Men hvis det er altfor tidlig å teste er det jo ingen grunn til å bli lei seg. Det er jo store muligheter hvis det fortsatt er noen dager til IKM. Lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 23. juli 2009 #25 Skrevet 23. juli 2009 Følger med deg grysom og xer fingerne for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå