Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor trodde ikke det var lenge til fødsel:)kjentes veldig klart ut,babyen laaangt nede i bekkenet og hode helt festet!!

!5 dager til termin,men har fått de andre også litt før så håper,håper nå at det ikke er mange dagene igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg.. :o)

Skrevet

Takk :)

Skulle være 15 dager til termin...

Så nå er det bare å vente på smertene,men skal bli godt å komme igang å få det overstått da:)

Skrevet

Så bra da!

Håper du ikke må vente så lenge til..

Min har ligget med hoidet langt nedi bekkenet i to måneder. Såpass dypt at hun ikke kommer til å snu seg ifølge legen. Har dessverre ikke ført til noen fødsel her. Blæ.

Jeg våkna i dag og var så skuffa over å våkne smertefri nok en dag. he he:)

Skrevet

Er nok redd at siden jeg nå begynner å vente så kommer jeg garantert til å gå helt til termin eller over.Men hun mente at det nok var lite sannsynlig.etter det hun kunne kjenne så var ikke fødselen langt unna!!

Så kan bli laange dager når jeg bare går å venter.Mamma kommer imårra å henter ungene,hun ville ha dem noen dager.Så uten dem hjemme blir nå hvertfall dagene lange.Ikke er formen tilstede for å gjøre så mye heller,men skal nå bli deilig å bare late meg helt noen dager da :)

Kjipt når en våkner å ikke kjenner noe som helst,tror liksom at hvis det ikke skjer på kveld/natt så må man vente helt til neste:)

Skrevet

Ja, ikke sant. Det kan jo ofte sette i gang når man sover og slapper av, så blir sånn fra kveld til kveld følelse. He he:)

Nå må jeg finne på noe lurt å gjøre i dag. Noe som fører til at dagen blir korter.

Valgene står mellom:

-gå tur

-lese en bok

-lese pensum

-sove mer

Tror jeg skal hive meg i dusjen og så gå en liten tur + lese pensum...

Skrevet

Ja,er akkurat det å finne på noe som får tida til å gå:)

Vanligvis er det shopping jeg tyr til da (er hekta på det,hihi) men det lar seg ikke gjøre nå med to unger hjemme og litt skranglete bekken.

Men så har vi jo nettshopping da,er ikke så verst på det heller!Så har blitt litt av det nå...hehe!

Funnet frem noen pocketbøker så blir vel liggende som en krøll i sofaen å lese når ungene har reist:)

Skrevet

Ja, men vanlig shopping innebærer jo fysisk aktivitet, så man føler seg litt sunn og sprek samtidig. He he. Mannen hadde stikki av med lommeboka mi på jobb i dag, så jeg ble inne jeg da... (han sa det ikke var med vilje...).

Så da ble det som ble gjort en dusj, litt lette styrkeøvelser for armer + skuldre, lår og rompe og så har jeg lest litt pensum.

Skal spise litt nå og så lese litt mer pensum, det var faktisk ikke så verst og det føles veldig nyttig om ikke annet. He he:) Og så er det litt variasjon fra å ligge på sofaen siden jeg kan sitte ved et skrivebord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...