Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i går og i dag hatt sånn fryktelig hodepine med kvalme. Utenom svangerskapene har jeg vanligvis migrene og det kan minne om migreneanfall. Bortsett fra kvalmen. den er ny nå. Men det rare er at jeg i foregående svangerskap har sluppet migrene helt. Og også i dette svangerskapet frem til nå... I dag har jeg 40 dager igjen og synes ganske så synd på meg selv som må slite med dette nå. :( Var til sjekk hos legen i går, bt og urin er ok og jeg kjenner like mye liv.

Men så blir man jo bekymret allikevel - noen som vet om det kan være symptomer på noe annet? Jeg klør lett på hender og føtter - kan svangerskapskløe forbindes med intens hodepine? Finnes det andre alternativer? Eller er det rett og slett en variant av migrenen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom hodepinen er trykkende og sitter foran i pannen kan det være et tegn på svk.forgiftning, men slett ikke alltid. Har hatt mye pannehodepine uten å ha hatt svk.forgiftning. Ville fått det sjekkt i hvertfall.

Skrevet

Uff, føler med deg! Jeg har hatt migrene flere ganger i svskapet, og det er skikkelig pyton siden man ikke kan ta noe for det. Jeg har bare vært nødt til å "melde meg ut", og ta den tiden det tar å komme igjennom det. Slokk lyset, steng telefonen, drikk vann, finn kald klut, legg deg på kaldt soverom og lid deg igjennom... Det er nok ikke så mye annet å gjøre dessverre. Go bedring! (Regner med du vet at du kan ta paracet, men det hjelper jo desverre så lite på et onkli migreneanfall.)

Skrevet

hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap og følges opp tett etter dette. Nå er jo alle prøver foreløpig fine så jeg får vel bare kaste inn håndkleet og finne senga. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...