Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal de sendes?? Til det lopokale nav-kontoret?? De burde jamen få seg elektronisk søknad på disse papirene... Er det noe mer enn lønnsslipper og bekreftelse på termin som skal legges ved?? Håper på svar, er sent ute med papirene :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, til det lokale NAV kontoret. Jeg måtte legge ved underskrift fra arbeidsgiver (eget skjema) som bekreftet lønn og kopi av UL-arket (termin), det holdt.

Var veldig treg selv med å sende inn fordi jeg hadde lønnshopp i juni og ville ha dette med på søknaden. Så her må jeg regne med å gå ca 1 mnd uten noen utbetalinger og så dobbelt opp mnd etterpå. Litt kjipt, men det går vel.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å legge ved et skjema; "Inntekt og skatteopplysninger". En fra mor og en fra far om han skal ha lønnet perm. Disse finner man på NAV og må fylles ut av arb giveren.

Skrevet

Jeg møtte personlig opp på Nav for å spørre... Det endte med at jeg trengte kun bekreftelse på termin itillegg til søknaden. De har på en måte kontakt med jobben min siden det er jobben som betaler meg lønn og Nav som betaler jobben. Når det gjelder mannen fikk jeg med meg et skjema til som jobben hans skulle utfylle og sende når det nærmet seg hans sin permisjon... Ellers sender man vel papirene til det lokale Nav-kontoret. Syns det var greit å møte opp personlig jeg, så vet jeg at papirene er riktig... ;-)

Skrevet

Hva heter den blanketten arb.giver skal fylle ut?? finner ikke den jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...