Mjølkekua Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Er det noen som har en treningsvideo de kan anbefale? Jeg er i ganske god form, men vil øke forbrenningen og muskelmassen. Har altså lyst på en video som viser hvordan man kan trene "litt hardt" hjemme. Eller fins det ikke?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 D finns :-)) Æ bruke Billy`s bootcamp å alle hans versjona av den og Taebo ;-) Deilig hard trening! :-) om du har Utorrent e d bare å laste ned å kjøre på :-)
Mjølkekua Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Hvor kan jeg da hente billy's bootcamp? Litt grønn på Utorrent, jeg :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Isohunt.com f.eks ;-) Du kan jo sjekke ut ka d går ut på på Youtube ;-) F.eks http://www.youtube.com/watch?v=vGBdwYMAVtI&feature=related Helt genialt altså :-) Å så deili følelse etterpå!
Mjølkekua Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 Der fant jeg ut av det, ja! Får prøve i ettermiddag :-) Kanskje lillegutt får være med. Tusen takk! Da slapp jeg å bruke de pengene også :-)
Studine mevik Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Har ingen treningsvideoer å anbefale, men kan virkelig anbefale trening med step og styrke. Det har virkelig fungert for meg tidligere. Det finnes sikkert treningsvideoer med det også. Det som er praktisk med denne type trening er at man kan øke intensiteten selv. Det er bare å gi mer (eller mindre) ettersom hvor godt trent man er
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Kos dæ masse me treninga :-) Æ bruke 3 kgs vekter under slagan, e go trening for arman ;-) Hehe, gutten min flire bare når han ser æ springe å sparke å styre over golve :-P Ha en fin dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå