Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. hva har dere på skiven til deres små? mellom 8-9 mnd?

2. Lillesnuppa suger på underleppen sin konstant for tiden!!noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: skinkeost, frokostsalat, kaviar, makrell i tomat, prim (ikke ofte)

2: Aner ikke - Lille Bo gjør også det, og her er det ingen tenner på vei hvertfall, så det utelukker jeg som årsak ;)

Skrevet

Hehe, æ trudde d sku være nåt snuske-personlige spm utfra overskrifta di :-P

Han får makrelll i tomat, prim, smøreost, leverpostei og laksepålegg :-) Kaviar syns æ e alfor salt til dem under 1 år, men når han blir såpass ska han få d å ;-)

Gutten min gjør også d, nettopp bynnt me d :-)) mulig dm har "oppdaga" at man kan bruke munn sånn? Ser nu snodi ut, hehe :-P

Skrevet

ingen snusking fra min side..hehe....

takk for svar..begynne å bli en gjeng no--men 8-9 mnd babya....

pappaen e redd for at lille snupps skal få et salig overbitt..ser jo aldri underleppa..hehe...og den smattinga..ser kjempesnodig ut ja...'

går med prinsen i bhg Sunny?? og søvnen t lille Bo??

Prøve å henge med på DIB sjøl om jeg er tilbake i jobb...ikke så lett som det var når jeg var hjemme gitt...

Skrevet

Haha, salig overbitt ja :-P Da burde alle unga få d ;-)

D går knallfint me han i bhg, han trives så godt!! ;-) Men lære mye rart allerede :-P F.eks så e han bynnt å sprute grøten utover når han spise :-/ D gjore han ikke før han bynnte :-P Åsså e han overmodig til tusen, trur han e mye større enn han e, så e endel knall og fall sia han sleppe sæ å e klar til å springe- I hode, men kroppen følge ikke me ;-)

Går d bra å være tilbake i jobb? :-)

Skrevet

1. Smøreoster, prim, kaviar, makrell i tomat, hjemmelagede rørte bær (uten tilsatt sukker), most banan og leverpostei.

2. Det gjorde gutten vår også. Vi gikk bare ut fra at det var fordi han nettopp hadde fått tenner der.

Skrevet

Joda....greit og greit...jobben er den samme den som da jeg gikk ut,så sånn sett trives jeg jo veldig bra og har kjekke kollegaer,men skulle heller MYE mer vært hjemme ja...iallefall litt lenger...

Flinke sotre gutten din da sunny...så kjekt at alt går bra!!..bedre for deg å slappe av og konse om studier tenker jeg..nygift også sånn som jeg forstår????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...