Gå til innhold

Helt ærlig! Noen her som heller kunne tenkt seg en jente med downs syndrom, enn en frisk gutt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SÅ TEIT SPØRSMÅL, DU SPØR VEL KANSKJE SIDEN MANGE ER NYSGJERRIGE PÅ KJØNN ELLER HVA?

SELVFØLGELIG VIL ALLE HA ET FRISKT BARN FØRST OG FREMST, OG FÅ LOV TIL Å ØNSKE SEG OG FÅ JENTE ELLER GUTT, DET ER HELT NATURLIG.

merkerkelig spørsmål ingen ønsker vel en syk datter i steden for en frisk gutt . men er vel ikke så rart om noen ønsker seg en jente om dem foreksempel har gutt fra før eller av annen grunn til dem ønsker seg jente . uansett ønsker man jo seg et frisk barn , men ikke alt her i livet vi rår over

• 3 uker senere...

At "alle" her inne ønsker seg jente (noe de slett ikke gjør, er mange som ønsker seg gutt også ser jeg), tror jeg har mest å gjøre med at det er flest kvinner her inne. Sånn generelt ønsker nok kvinner seg en datter, mens menn ønsker seg en sønn, om de har noen ønsker.

• 3 uker senere...

Hei.

Skjønner ikke at det er mulig, men enten er du tett i nøtta eller så er det diskusjon du vil ha! Du kan jo få en fin diskusjon på dette.

Jeg ønsker meg gutt like mye som andre ønsker seg jente, så det er sagt!

Annonse

Dette må være noen av de dummeste spørsmålene jeg har sett her inne.. ikke så rart egentlig at du velger å være anonym.....

Men for å svare saklig:

Alle vil da selvfølgelig ha et friskt barn! Men jeg er også en av dem som ikke hadde tatt abort dersom jeg hadde funnet ut at barnet jeg bar på hadde downs. Kjenner et par som har det og de er herlige mennesker!

Det er ikke snakk om å velge det ene fremfor det andre, det er snakk om å elske det barnet du får! Får jeg en jente med downs så elsker jeg henne og tar di utfordringene det fører med seg, får jeg en frisk gutt vil jeg elske han like mye som jenta!

Selvfølgelig håper jeg på at barna jeg vil få i livet er friske og raske, men man har ingen garantier! Utfordringer tar man som det kommer!

Jeg ville aldri,aldri foretrekke det ene kjønnet fremfor det andre! Jeg ønsker meg to barn, og det er faktisk en av hver, det er drømmen min!

Det er leeenge siden jeg har vært så provosert og sint på et innlegg som det du la inn nå. Neste gang får du søren meg i det minste signere med eget navn!!!!!!!!!!

Hei Anette B!

Tror ikke noen er uenig med deg, Ikke Hi heller. Men tror ikke du har forstått ironien i Hi sitt innlegg i det hele tatt! Jeg forstår hva hun mener selv om hun setter ting veldig på spissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...