Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange her som nærmer seg slutten og begynner å gå lei, men er det flere enn meg som akkurat har begynt på 3. trimester og begynner å plages? En skal jo liksom ikke syte enda, så tidlig... Det står i ei av bøkene mine at ukene rundt 30 skal være så fine, en skal føle seg energisk og ikke så tung. Hæ??? Jeg er kortpustet, blir helt slått ut av å stå oppreist i to minutter, hoftene/lårsenene verker så jeg ikke får sove om natta...

Er det bare jeg som sliter i uke 28? Forrige svangerskap var jeg i full vigør til like før, så dette tar litt piffen fra meg. Hadde ikke forventet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 29, og har de siste to ukene merket en betydelig "forverring". Mer tungpustet, "vagger" mer, er blitt stor.. Håper veksten avtar litt fremover for det kan da ikke fortsette på dette viset :-).

Skrevet

Nei, det er det jeg sier også! Da lurer jeg på hvor det skal ende. Angrer bittert på at vi har lovet den vordende storesøster tur i Dyreparken neste uke - to dager for sikkerhets skyld. Sukk ;-) (Hvor var hodet mitt da jeg bestemte det???)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har følt meg tung og tungpusten lenge. Føler noen ganger at gigapattene jeg har fått skviser lungene mine:) Å tenke på at jeg har over to mnd igjen er ikke med jippitanker akkurat. Men et går jo veldig fort da...så før jeg vet ordet av det har jeg en liten baby i armene mine og har glemt det meste av gravidstresset:):)

Skrevet

Jeg har følt meg stor og tung siden fjerde måned. Pust og pes ja! Jeg er visst ikke så stor, men føler det veldig godt. Dette svangerskapet er mye tyngre enn det første. Og jeg har en mann som ikke forstår det i det hele tatt... Sliten på kvelden (orker da ikke sex), sover dårlig på natten - det betyr at jeg er i dårlig humør på morran hvor det atter er hint om sex... Jeg er så lei av å fortelle han at jeg er gravid og prøver å bære frem barnet hans i tillegg til å ta vare på den vi har fra før... Han er bare på jobb og hjemmom for sex føler jeg for tiden.

Hehe - jeg overdriver nok litt, men vi har akkurat kranglet om akkurat det nå i morres. Han har faktisk tatt fri idag fra jobb, siden det har vært så mye i det siste. Og da tror han at vi skal ligge i senga og kose oss hele dagen.... Gremmes....

Så nå sitter vi i hver vår sofa med hver vår pc og koser oss fælt på fridagen hans! Hihi...

Skrevet

jeg er 31+5 og synes også det begynner å bli veldig tungt. jeg gar hatt halsbrann i 2 mndr nå, så kan ikke sove uten minst tre puter, eventuelt sittende. har høye symfysemål og gutten er litt stor så jeg føler at alt blir presset skikkelig inni meg. klarer så vidt å reise meg fra sofaen uten å bli tungpustet:) hehe.. har også mye kynnere og har hatt nedpress i flere uker så man kan trygt si at jeg er lei:) håper likevel at lillemann blir der inne en god stund til, så får jeg bare holde ut! hadde det ganske likt med første mann og fødter ikke før termin da, så gjør nok ikke det nå heller.. tiden har heldigvis gått fort til nå, så de siste ukene her skal jeg holde ut!;)

Skrevet

Så "godt" å høre at det er flere enn meg. Er 28+3 og føler meg høygravid. Har slitt med bekkenplager i flere uker allerede, og orker ikke å ta meg av min sønn alene lenger (han er 100% pleietrengende, og veier 35 kilo). Føler meg egentlig slik jeg var helt på slutten med forrige mann.

Synes det er ille å slite såpass allerede, gud vet hvordan de neste 3 mnd skal bli. Får hele tiden kommentarer om hvor diger jeg er, og har allerede lagt på meg 9 kilo (er overvektig fra før). Det er nesten så folk peker og ler der jeg kommer vaggende og pesende.

Jaja, får vel bare holde ut, premien til slutt gjør det verdt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...